Inlägg från: Anonym (Läs på själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Läs på själv)

Kvinnlig onani

Anonym (Lisa) skrev 2022-10-29 20:52:25 följande:

Läs på lite om fittan här.. 
    där svarar en kunnig att slidan inte är så känslig https://www.umo.se/fraga-umo/fraga-umo/varfor-kanns-det-inget-nar-jag-har-sex/

Hur det är inne i slidan är en sak men området kring öppningen är ett helt annat. Tror att en hel del kvinnor som får vaginala orgasmer i själva verket får orgasmerna av att området kring slidöppningen stimuleras. Om du tror att klitoris bara är den där ärtan som sitter högst upp precis där blygdläpparna börjar dela sig är det kanske du som behöver läsa på lite mer om fittan? Är nämligen många kvinnor som inte alls kommer med en partner enbart av att ärtan i sig stimuleras. Jag själv är ett exempel. Är kvinna, över 40, har onanerat sedan jag var barn och haft sex med män sedan jag var 18. Hittills har jag aldrig kommit vare sig själv eller enbart med män enbart av fingrar på ärtan om jag inte redan på grund av upphetsning varit väldigt nära orgasm. Att klitoris är mycket större och mycket mer än den synliga ärtan kan du mycket mycket enkelt verifiera genom t.e.x RFSU och att många kvinnor fffa med en partner behöver stimulans på en betydligt större del av fittan än så är ingen ny eller revolutionerande kunskap.
  • Anonym (Läs på själv)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-10-30 00:43:31 följande:
    Har då inget skönt område i slidöppningen. Känns som att ta på min hand. Noll njutning 

Ja, alla kvinnor funkar inte exakt likadant. Desto större anledning för heteromän att försöka ta reda på vad just varje enskild kvinna de träffar på går igång på och njuter av istället  för att försöka ta reda på vad inom citationstecken Kvinnor går igång på och njuter av. 

Men det är inte på något sätt ovanligt att kvinnor njuter av stimulans kring slidöppningen om de är upphetsade. Klitoris förgrenar sig just där strax under huden / slemhinnan på många.

Svar på tråden Kvinnlig onani