• Anonym (Kaffedraken)

    Han du ligger med, hur ser hans kropp

    ut?
    Tränar han nåt, och i så fall vad?

  • Svar på tråden Han du ligger med, hur ser hans kropp
  • Anonym (Igen)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-05 10:09:58 följande:
    Han du ligger med, hur ser hans kropp

    ut?
    Tränar han nåt, och i så fall vad?


    Lite olika
    En tränar löpning på rätt hög nivå och är tunn
    En annan går på gymmet regelbundet men har några extrakilon
  • StudierKemi

    Han kan göra 14 pull-ups (eller var det 12, jag minns inte) utan problem i sitt första "set".  Så om han fick hålla på ett längre tag så skulle det bli många fler. Han är alltså tränad, men utan att se ut att gå på anabola steroider (inte alls en sexig look, den sistnämnda). Jag har läst om psykologisk forskning på fritiden att kvinnor går igång på att se sånt, att män har denna fysiska styrka i t.ex. händerna att de lätt kan öppna burkar genom att skruva, utan att det känns för tungt m.m.. Men som sagt, att se ut som ett muskelberg är inte det hetaste. Min brukar fasta då och då och äter inte heller choklad och kakor (typ aldrig). Den mentala disciplinen är hett också. Med såna personer får man genetiskt friska barn.

  • Ukklavek

    Ja på gym till och från de senaste 27 åren,dock med flera längre pauser pga skador.
    185cm och 92kg pappa-hunk

  • Anonym (Blomster)

    188 lång, 100kg hockeyspelare. Väldigt vältränad  och ung.

  • Anonym (Linn)

    Min man har aldrig tränat varesig när han var ung eller nu när han närmar sig 55.
    Så han har en typisk gubbkropp
    Smala ben
    10 kg bukfett
    Tunnare och högre hårfäste och fårigt ansikte .
    Men i mitt huvud ser han och är precis som den snygga killen jag blev kär i .
    Efter 32 år ihop så ligger vi 6-8 ggr i månaden och jag älskar varje sekund med honom. Även om hans ork är mindre och potensen strular ibland så älskar jag vår intimitet.

  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-05 10:09:58 följande:
    Han du ligger med, hur ser hans kropp

    ut?
    Tränar han nåt, och i så fall vad?


    185 cm, 83 kg vältränad och med en väl tilltagen "batong".
    Gym ca 5 ggr/v.
  • Anonym (44, kvinna)

    Han som är min älskare just nu är 170 cm lång, mörkt kort hår. Ganska smal men har ändå en del muskler. Tränar i princip inget alls men har rörligt jobb och aktiv fritid. Tyvärr sviker potensen lite ibland men passionen är det inget fel på. Vi fullkomligt exploderar när vi rör varandra. Han är strax 50 år. 

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Blomster) skrev 2022-11-07 11:45:08 följande:

    188 lång, 100kg hockeyspelare. Väldigt vältränad  och ung.


    Har han keps bakochfram när ni ligger?
  • exandthecity
    Anonym (Lollo) skrev 2022-11-13 07:44:42 följande:
    Har han keps bakochfram när ni ligger?
    Borde väl bero på vilken ställning de kör. Knappast när hon rider.
  • Anonym (53 åring)

    Jag är man, 50+, det här är ingen tråd där jag hör hemma alltså. Tänkte ändå beskriva hur jag och min fru har det.

    Jag är absolut inte nån hunk, tränar dock regelbundet, springer och cyklar, är ingen atlet på nåt sätt, borde styrketräna mer men har bra kondis. Lite lite mage, nåt kilo för mycket har kommit på senare tiden, är väl medveten om det och försöker få bort den med träning och rätt kost. Hyggligt noga med kläder. Sköter min kropp nogrannt med att alltid vara ren och fräsch, nyrakad, intimtrimmad osv.

    Min fru 40+ är missnöjd över sin kropp, tränar inget, sköter sin hygien sämre än vad som behövs enligt mig (duschar var tredje dag, ibland varannan dag, kan ofta glömma bort att hon behöver/ märker inte). Lite övervikt som hon inte trivs med, men gör inte nåt åt det oftast - får för sig att göra nån kostmetod en period vilket gör skillnad några månader men sen går hon tillbaka till osund kost och går upp mer är innan. Är i princip alltid missnöjd med att hennes kläder inte sitter bra vilket de inte gör - vill inte inse att hon behöver större storlekar än vad hon har.
    Hårig på kroppen och intimtrimmar sig aldrig, bryr sig inte.

  • Anonym (Emma)

    Han har snaggat hår är 188 cm och väger 76 kg 

  • Guldnovan

    51, tränad och fin kropp. Stora överarmar och bredaxlad. Elitidrottare som ung och det syns än idag. Gym några ggr/v. samt cyklar långa sträckor. 
    Helt olik mig som är knubbig/tjock och 5 år äldre. 

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Blomster) skrev 2022-11-13 10:57:27 följande:

    Keps? Verkligen inte! Avundsjuk?


    Om han nu verkligen spelar hockey ? Så borde du förstått frågan. 
  • Anonym (Bengt-Åke)
    Anonym (53 åring) skrev 2022-11-13 09:01:07 följande:

    Jag är man, 50+, det här är ingen tråd där jag hör hemma alltså. Tänkte ändå beskriva hur jag och min fru har det.

    Jag är absolut inte nån hunk, tränar dock regelbundet, springer och cyklar, är ingen atlet på nåt sätt, borde styrketräna mer men har bra kondis. Lite lite mage, nåt kilo för mycket har kommit på senare tiden, är väl medveten om det och försöker få bort den med träning och rätt kost. Hyggligt noga med kläder. Sköter min kropp nogrannt med att alltid vara ren och fräsch, nyrakad, intimtrimmad osv.

    Min fru 40+ är missnöjd över sin kropp, tränar inget, sköter sin hygien sämre än vad som behövs enligt mig (duschar var tredje dag, ibland varannan dag, kan ofta glömma bort att hon behöver/ märker inte). Lite övervikt som hon inte trivs med, men gör inte nåt åt det oftast - får för sig att göra nån kostmetod en period vilket gör skillnad några månader men sen går hon tillbaka till osund kost och går upp mer är innan. Är i princip alltid missnöjd med att hennes kläder inte sitter bra vilket de inte gör - vill inte inse att hon behöver större storlekar än vad hon har.
    Hårig på kroppen och intimtrimmar sig aldrig, bryr sig inte.


    Min fru intimtrimmar sig inte heller. Jag gör det åt henne. Mysigt.

    Vad gäller det där övriga så kanske du bör ta ett allvarligt snack om det. "Jag tycker inte att du är attraktiv när du inte bryr dig om din kropp." Typ.
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Bengt-Åke) skrev 2022-11-14 15:46:20 följande:
    Min fru intimtrimmar sig inte heller. Jag gör det åt henne. Mysigt.

    Vad gäller det där övriga så kanske du bör ta ett allvarligt snack om det. "Jag tycker inte att du är attraktiv när du inte bryr dig om din kropp." Typ.

    Tack för dina synpunkter. Jag är väl medveten om att hon inte trivs med sin kropp och att har andra prioriteringar än jag vad gäller livsstil och sköta om sig själv. 

    Att ta ett allvarligt snack - absolut tror jag att hon behöver det men hon har som sagt andra saker hon hellre lägger tid på än att sköta om sin kropp och utseende.
    Dessutom är jag ganska säker på att tyvärr skulle det innebära att hon skulle försämra hennes redan negativa självbild än mer om jag tar en "allvarligt snack".

    Det hon behöver är hjälp att försöka förstå att hon är omtyckt och en väldigt bra person på många sätt men att hon skulle kunna få ett rikare liv om hon gjorde små förändringar och vågade bli mer öppen för att testa nytt. Hon har hamnat i en negativ spiral.

    Min intressen för att sköta om kroppen och testa nya saker inom sex delar hon inte tyvärr.
    Man kan inte ändra på andra människor - möjligheten att medvetandegöra henne om att hennes förhållningssätt till att sköta om sin kropp hotar vår relation är inte alldeles enkelt att göra utan att hon känner sig sårad. Tyvärr!
  • Anonym (44, kvinna)
    Anonym (53 åring) skrev 2022-11-13 09:01:07 följande:

    Jag är man, 50+, det här är ingen tråd där jag hör hemma alltså. Tänkte ändå beskriva hur jag och min fru har det.

    Jag är absolut inte nån hunk, tränar dock regelbundet, springer och cyklar, är ingen atlet på nåt sätt, borde styrketräna mer men har bra kondis. Lite lite mage, nåt kilo för mycket har kommit på senare tiden, är väl medveten om det och försöker få bort den med träning och rätt kost. Hyggligt noga med kläder. Sköter min kropp nogrannt med att alltid vara ren och fräsch, nyrakad, intimtrimmad osv.

    Min fru 40+ är missnöjd över sin kropp, tränar inget, sköter sin hygien sämre än vad som behövs enligt mig (duschar var tredje dag, ibland varannan dag, kan ofta glömma bort att hon behöver/ märker inte). Lite övervikt som hon inte trivs med, men gör inte nåt åt det oftast - får för sig att göra nån kostmetod en period vilket gör skillnad några månader men sen går hon tillbaka till osund kost och går upp mer är innan. Är i princip alltid missnöjd med att hennes kläder inte sitter bra vilket de inte gör - vill inte inse att hon behöver större storlekar än vad hon har.
    Hårig på kroppen och intimtrimmar sig aldrig, bryr sig inte.


    Vad tråkigt att din fru har glömt bort sig själv. 
    Har ni pratat om det någon gång? Kanske är det något som tynger henne? 
  • Marshmallowgirl

    De jag träffar är allt från väldigt vältränade till lite rundlagda. Och jag tycker alla är både fina och sexiga. Jag har aldrig nånsin valt en kk utefter hans kropp. Det är kemin mellan oss som avgjort om jag fattat intresse eller ej. 

Svar på tråden Han du ligger med, hur ser hans kropp