• Anonym (A)

Soc anmäld

Allting börjar med mig dig med andra ord vi vuxna som ska vara ansvarstagande visa framfötterna vara en god förebild. Jag är maskrosbarn fosterhemsbarn i grund och botten, de som mina föräldrar gjorde mot ett barn är oförlåtligt har stått i tidningen för x antal år sedan så jag väljer vara anonym men vill poängtera att det ev du el din sambo varit med om med morföräldrarna som hävdas vara så hemsk så hon förtjänar död är en fis i rymden i jämförelse om du vetat om min bakgrund. Likt förbannat väljer jag att inte påverka mina egna barn plantera tankar känslor som JAG bär på utan väljer att de får skapa sin egen uppfattning och spyr galla hos en psykolog ist INTE framför/till/mot mina barn. Anmälan ni fått är befogad för det är du som är grundproblemet sök hjälp och ta emot stöttningen soc erbjuder för du är ju fan inte helt 100 stabil som förälder sj. Ditt mående har gått över på ditt barn=orosanmälan.

• Anonym (A)

Som sagt befogad anmälan du utgår från dina narcissistiska behov före barnens rättigheter enligt lag, något socialtjänsten kan förklara mer ingående på parallellt. Samt skolan har gjort helt korrekt då även vi som läser blir orolig inte över dig utan åter igen något du har svårt att ta in, för BARNEN! Deras fokus mående går först. Du låter väldigt impuls och har säkert någon diagnos bakomliggande. Varningsflaggor fick skolan och slog i trumman sen är det upp till socialtjänsten att utreda huruvida lämplig du är som vårdnadshavare, samt om du hindrar barnens rättigheter för kontakt med personen du avskyr är inget du kan styra över.

Svar på tråden Soc anmäld