• Anonym (Anders)

    Liten kuk

    Har ganska smal men lång? kvinnorna känns alltid slappa. Dom kan inte komma av min kuk. Ingen verkar njuta. Vad ska jag göra?? Mår piss 

  • Svar på tråden Liten kuk
  • Anonym (Sonja)

    Jag är inte så mycket för penetration, får inte ut något av det. Då är oralsex desto bättre jag får otroligt härliga orgasmer av det. Hoppas att du inte ger upp vi finns.

  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sonja) skrev 2022-11-18 05:28:45 följande:

    Jag är inte så mycket för penetration, får inte ut något av det. Då är oralsex desto bättre jag får otroligt härliga orgasmer av det. Hoppas att du inte ger upp vi finns.


    Åh skönt att höra att ni finns. Tjejerna jagar orgasmen under akten.. men leder aldrig till orgasm.. o endel har sagt att min kuk inte är tillräckligt grov?
  • Danne59
    Anonym (Anders) skrev 2022-11-18 08:30:34 följande:
    Åh skönt att höra att ni finns. Tjejerna jagar orgasmen under akten.. men leder aldrig till orgasm.. o endel har sagt att min kuk inte är tillräckligt grov?
    Glöm bort att fokusera på penetration. Använd andra metoder, och oral sex. Det så härligt.
    Då kan du klart efter orgasmer penetrera.. 
    Sorry, men alt för mycket fokus på in och ut 
    Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Anonym (Normalt)
    Danne59 skrev 2022-11-18 08:39:22 följande:
    Glöm bort att fokusera på penetration. Använd andra metoder, och oral sex. Det så härligt.
    Då kan du klart efter orgasmer penetrera.. 
    Sorry, men alt för mycket fokus på in och ut 
    En riktig gentleman stannar penetrationen vid armbågen.
  • Anonym (Sjöstjärnan)

    Testa att ha samlag i sjöstjärnan-ställningen. Då kan du komma åt att smeka hennes klitoris samtidigt som du penetrerar henne. Då kommer hon förhoppningsvis under samlaget. 

  • Anonym (disapisa)

    Eftersom kvinnor inte kan få orgasm bara av ett samtal spelar storleken ingen som helst roll, ska jag vara ärlig föredrar jag en liten snopp framför en stor. Det viktigaste är att han är bra på smeksex och oralsex, då kommer orgasmerna!

  • Anonym (Normalt)
    Anonym (disapisa) skrev 2022-11-18 10:17:01 följande:

    Eftersom kvinnor inte kan få orgasm bara av ett samtal spelar storleken ingen som helst roll, ska jag vara ärlig föredrar jag en liten snopp framför en stor. Det viktigaste är att han är bra på smeksex och oralsex, då kommer orgasmerna!


    Talar du för alla kvinnor när du påstår detta eller bara av egen erfarenhet?
  • Anonym (Eller inte)
    Danne59 skrev 2022-11-18 08:39:22 följande:
    Glöm bort att fokusera på penetration. Använd andra metoder, och oral sex. Det så härligt.
    Då kan du klart efter orgasmer penetrera.. 
    Sorry, men alt för mycket fokus på in och ut 
    Alla kvinnor gillar inte oralsex. Jag avskyr att bli slickad, urtrist. Ett sexliv utan penetrering är totalt otänkbart för mig - jag vill få orgasm under penetrering men behöver lite extra klitorisstimulan. Får otroligt mycket starkare orgasmer av det än enbart smek tex. 
  • Anonym (Eller inte)
    Anonym (disapisa) skrev 2022-11-18 10:17:01 följande:

    Eftersom kvinnor inte kan få orgasm bara av ett samtal spelar storleken ingen som helst roll, ska jag vara ärlig föredrar jag en liten snopp framför en stor. Det viktigaste är att han är bra på smeksex och oralsex, då kommer orgasmerna!


    Tala för dig själv. Smek och oralt kan aldrig ersätta ett riktigt bra knull. Jag tycker oralsex på mig är urtrist och smek ger inte i närheten så starka orgasmer som de jag får under penetrering. 


    By the way - det finns rätt många kvinnor som får orgasm enbart av penetrering även om det inte är det vanliga. 

  • Idadenfina02
    Anonym (Eller inte) skrev 2022-11-18 12:25:12 följande:

    Tala för dig själv. Smek och oralt kan aldrig ersätta ett riktigt bra knull. Jag tycker oralsex på mig är urtrist och smek ger inte i närheten så starka orgasmer som de jag får under penetrering. 


    By the way - det finns rätt många kvinnor som får orgasm enbart av penetrering även om det inte är det vanliga. 


    Tror tyvärr ni fejkar. Jag o alla vänner har inte kommit av endast penetration. Visst borde det en utopi om alla kom så? Men de är mer önsketänkande än sanning gumman 
Svar på tråden Liten kuk