• Anonym (Love)

    Varför tänder jag plötsligt på unga killar

    Vad händer?..Är en kvinna på 40 år och alltid tänt på män. Min man är i samma ålder som mig.
    Men nu ser jag massa unga heta killar överallt som jag blir sjukt attraherad av. Aldrig varit så innan.
    40 års kris eller vad händer?

  • Svar på tråden Varför tänder jag plötsligt på unga killar
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kan vara en åldersgrej. Jag är 50 och tidigare så tände jag mest på äldre kvinnor. 

  • Tavo

    Låter ändå som ett angenämt problem. Finns inget hetare än äldre kvinnor!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Love) skrev 2022-11-21 11:55:56 följande:
    Haha Kul
    Ja, det är underhållande läsning Skrattande
  • Mirimamman83

    Känner precis likadant! Lämnade nyss min man för en riktigt ung hingst på 23 år. Jag har aldrig varit så tillfredsställd som jag är nu. 
    Absolut värt att satsa på. Om du vill vara med din man fortfarande så rekommenderar jag att smyga lite med det ;)

    Miram

  • Anonym (Haha)

    Vilka kvinnor. 


    jösses, uppmuntrar varann att vara otrogna o smyga 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Haha) skrev 2022-11-21 19:03:29 följande:

    Vilka kvinnor. 


    jösses, uppmuntrar varann att vara otrogna o smyga 


    Jajjemen Solig
  • Anonym (78:an)
    Anonym (Love) skrev 2022-11-21 08:45:25 följande:
    Varför tänder jag plötsligt på unga killar

    Vad händer?..Är en kvinna på 40 år och alltid tänt på män. Min man är i samma ålder som mig.
    Men nu ser jag massa unga heta killar överallt som jag blir sjukt attraherad av. Aldrig varit så innan.
    40 års kris eller vad händer?


    Mums. Det är väl inget fel att gå igång på yngre killar. De är ju ofta uthålliga och öppna för det mesta. Så länge de är vuxna så... Tungan ute

    Jag är 44 och har verkligen gått igång på sex igen efter alla barnaåren. Jag får knappt nog och är beredd att ligga jämt. 
Svar på tråden Varför tänder jag plötsligt på unga killar