Inlägg från: MammaSarah1989 |Visa alla inlägg
  • MammaSarah1989

    Grannen

    Hej jag har en fundering det var en man som flyttade in en lägenhet väldigt nära våran lägenhet han har alltid varit väldigt trevlig hälsar varje gång man ses


    Han tittar ofta ut genom fönstret mot gården en dag upptäckte jag att han hade en kameran som var vid hans fönster som var riktad mot gården.
    I den vinkel ser man säkert våran dörr med så han kan se när vi går in och ut genom dörren.
    Hans fönster är öppen från morgon till kväll.
    En dag fick vi en orosanmälan där hade tydligen en granne ringt in gjort en anmälan angående att min man hade kallat våran dotter för h..a. hon hade blivit jätte rädd för min man hade tydligen bett sig illa helt enkelt i mot våra dotter när dom hade väntat på hennes taxi.
    Jag har självklart pratat med min dotter om detta men hon säger att dom bara hade det kul lekte på gården
    Dessutom vet jag att min man aldrig skulle göra något sådant men. Utredningen lades ner så det känns ju bra anmälan var självklart anonym men vi har bott här i 5år ingen annan har ringt förut så självklart misstänker jag att det var han som ringde i går efter 2 veckor efter samtalet angående orosanmälan så plingade han på våra dörr lämnade han smink till våra barn eller mig kanske vet inte riktigt då var det min man som öppnade dörren hans förklaring var att det var smink som han hade fått från jobbet han barn är för små att sminka sig men då är hans dotter i samma ålder som våra äldsta dotter är..
    Tidigare har han sagt att han jobbar med data nu säger han att han jobbar på Kicks 
    Vad skulle ni göra i denna situation?
    Tro ni han är intresserad av mig eller är han bara allmänt konstigt?
    Börjar kännas lite obekvämt min man börjar bli lite arg också.
    Vad tror ni vad hade ni gjort hjälp snälla ?
  • Svar på tråden Grannen
  • MammaSarah1989

    Nej det är hur han tittar och beter sig konstigt ja jag hade väl fel kändes bara konstigt...
    Nej min man har inte sagt så det var den som ringde och sa så men det stämmer ju inte alls det är rent skit snack min man behandlar barnen väldigt bra ♥️
    Kameran var aktiverad men den stängde han av efter ett tag jaja jag kanske bara inbillar mig han kolla bara så konstigt han kan sitta vid sitt fönster stirra ut i flera timmar med öppet fönster 

Svar på tråden Grannen