• dudly

Val i livet

Jag är 38 år och har verkligen inget liv! 
    Hatar mitt jobb som är att gå på en industri och montera, ingen flickvän elr barn heller inga kompisar!
    Mitt stora intresse är fotografering och skulle vilja jobba som det, bosättamig i skogen i ett litet hus!
    Men känner lite samtidigt att det skulle ta tid å då missa chansen med fru å barn!
    Så jag väljer mellan att jobba kvar å satsa på fotografering på fritiden å då kanske få ett jobb i framtiden elr gå en 1 elr 2 årig utbildning få ett bra betalt jobb å sen familjeliv!

Ni som varit i typ samma sits vilken väg valde ni?

• Svar på tråden Val i livet
  • dudly

Tack för svar!
    Nä de är ju problemet att jag kanske inte ha talang för fotografi.
    Men mitt liv suger just nu på grund av sugit jobb ingen flickvän heller !
    För många hade valet varit lätt tro jag , plugga till ett bättre jobb och fota samtidigt :P hahha
    Men jag mår för dåligt för att ta tag i något, ligger mest hemma å drömmer ....

• dudly

Nä det har du rätt!
    Är ju nybörjare i fotandet, men bara att ge sig på att :)
    Har du bra tips på hur man mår bra med :)?

• dudly

skrev detta i en annan tråd:P

Jag kan inte få vänner, ingen vill fortsätta prata med mig. Kommer jag till ett nytt jobb så kommer folk fram och vill prata, efter bara några meningar så bli dom tysta å svara bara på mina frågor, sen undviker dom mig helst?
    Jag är inte otrevlig utan det verka vara min kemi som inte passar in någonstanns?
    När jag va liten hade jag inga problem alls!
    Blir jag full så har jag hur lätt som helst att få vänner, men nykter funkar det inte alls.

Någon som känner igen sig? hur löste ni problemet?

• dudly

Silver Jenny hur svara jag på dina inlägg ? hoppas du läser detta :)

• dudly

SilverJenny kan du skriva till mig privat? :)

Svar på tråden Val i livet