• Anonym (Höst)

    Vill inte suga av!

    ej, jag behöver tips och råd från kloka människor för att lösa detta problem!

    Jag och min man har varit ihop snart 5 år och gifta i 3 år. Han har ganska vilda fantasier vilket inte är så passande för min del. Han vill gärna ha anal sex, avsugning, spruta i munnen osv. Anal sex är absolut inte okej för min del. Avsugning kan jag göra men då vill jag att han tvättar sig helst innan och vid stunder när han vill ha avsugning och jag säger det, då blir han besviken och vill inte ha det, börjar med tjatet att jag inte gör något, vill inte göra något etc. 


    Vill poängtera att vi är ofrivillig barnlösa också, så jag krigar med barnlöshet på ena sidan och andra sidan ska jag tillfredställa en man som är frustrurerad över att inte få njutning.  Det här har pågåt länge och han nämner det vid varje tillfälle han får att jag inte gör något, utan det är bara fabrikinställning som gäller. 


    Vi älskar varandra men sådana situationer (vilket sker ofta) börjar slita på förhållandet.
    Vad kan man göra? 

  • Svar på tråden Vill inte suga av!
  • Anonym (Bee)

    Du fattar att det bara blir mer bli värre efter ni får barn va? Småbarnsåren är tuffa för många och sexlivet blir ofta lidande. Om han är missnöjd och gnäller redan nu kommer det bara bli värre. Är det så ni vill leva?

  • Anonym (Sömnlös)

    Gör ingenting som du inte vill. Säg NEJ. Om han älskar dig så respekterar han det

  • Anonym (Line)

    Jag kommer aldrig sluta förvånas över att höra hur män gnäller som tjuriga ungar över att dom inte får som de vill i sängen. Tror en man på riktigt att vägen till att få njutning är att pika, gnälla, tjata, tjafsa, säga saker som ?fabriksinställning? och bete sig som att de är en allmän rätt att få analsex och sprut i ansiktet? Och OM en man nu lyckas få sin kvinna att göra dessa saker lite halvt motvilligt, hur i helvete kan man som kille VILJA göra det?! 


    Nog kan jag gilla analsex, och helt klart är jag villig att ge en man jag älskar njutning på de sätt han önskar även om det faktiskt tänjer en del på mina gränser, men då ska det göras 100% frivilligt, med kärlek och respekt, och en VETTIG man som gör allt med samtycke och entusiasm från sin partner. Jag hade aldrig i hela mitt liv klarat att vara tillsammans med en man som vill sätta på mig efter tjat och gnäll. Det är så sjukt avtändande.  


    Mitt enda råd är att be honom dra åt skogen där han kan ändra hela sin personlighet, sen kan han möjligtvis komma tillbaks och behandla dig som kvinnan i hans liv och kommande mamma till hans barn, dvs med en helt annan respekt. 

    Jag lovar, det finns SÅ MÅNGA bra vettiga schyssta sexiga män därute, ni behöver inte nöja er med såntdär eller godta sådant beteende 

  • Anonym (slicka)

    Förstår dig fullt ut..... Jag är kille och gillar absolut inte att slicka....... En del gillar det - inte jag. Skulle aldrig få för mig att tvinga min tjej att suga av mig.

  • Anonym (Line)
    Anonym (slicka) skrev 2022-12-04 01:53:41 följande:

    Förstår dig fullt ut..... Jag är kille och gillar absolut inte att slicka....... En del gillar det - inte jag. Skulle aldrig få för mig att tvinga min tjej att suga av mig.


     


    Exakt, här är tex en kille som förstår grejen. 


    Mitt ex gillade inte att slicka. Men jag  tyckte om att suga. Alltså slickade han aldrig mig, medan jag med glädje sög av honom och det älskade han. Allt behöver inte gå jämnt upp som någon sorts poängsystem ala ?gör du inte det på mig så tänker inte jag göra det på dig heller!? Fånigt. Man gör det man gillar och låter bli resten, samma med partnern. 


    Jag hade aldrig kunnat njuta av att få oralsex om jag vet att mannen ifråga egentligen inte gillar att ge mig det. Då tänder inte jag heller på det. 

  • Anonym (My)

    Så gulligt pryd du är, vilda fantasier som avsugning och spruta i munnen :) Sånt tillhör väl ändå vanligt vaniljsex som man pysslat med sen tonåren. Får han inte slicka dig heller? Har du provat analsex? Många kvinnor älskar det så prova om du inte gjort det. 


    Om du tycker att han fantasier är vilda undrar jag vad du går igång på? Är det bara missionären under täcket? 


    Men eftersom ni har så olika preferenser och man ska ju inte göra något man inte vill så får du väl antingen låta honom ha sex och experimentera med andra eller släppa honom helt så att han får chansen att uppleva ett roligt sexliv. Du får vara tydlig med att det inte blir något roligt sex med dig så vill han ha något annat så blir det skilsmässa. 

  • Anonym (B)

    Jag tror att ni har väldigt olika preferenser i sängen och att det blir svårt att hitta fram till ett sexliv som båda är nöjda med. Så frågan är väl om ni är villiga att kompromissa/leva med att någon inte får vad de vill sexuellt.

    Han gör fel som tjatar och som kommer med sårande kommentarer precis som någon annan skrev. Man löser inte problem på det sättet. Dock kan jag också förstå att han blir frustrerad. Har man t ex god hygien överlag så ska man inte behöva tvätta av varje gång innan oralsex. Tror att många kvinnor också hade blivit tjuriga om mannen inte ville slicka såvida de inte var helt nyduschade.

    Att du beskriver rätt vanliga inslag i sänghalmen som vilda fantasier låter också som att du i princip enbart vill ha vanligt penetrerande sex. Inget fel i det men många vill nog variera lite vad man gör och kanske prova något nytt ibland.

  • Anonym (Eva)
    Anonym (My) skrev 2022-12-04 07:40:51 följande:

    Så gulligt pryd du är, vilda fantasier som avsugning och spruta i munnen :) Sånt tillhör väl ändå vanligt vaniljsex som man pysslat med sen tonåren. Får han inte slicka dig heller? Har du provat analsex? Många kvinnor älskar det så prova om du inte gjort det. 


    Om du tycker att han fantasier är vilda undrar jag vad du går igång på? Är det bara missionären under täcket? 


    Men eftersom ni har så olika preferenser och man ska ju inte göra något man inte vill så får du väl antingen låta honom ha sex och experimentera med andra eller släppa honom helt så att han får chansen att uppleva ett roligt sexliv. Du får vara tydlig med att det inte blir något roligt sex med dig så vill han ha något annat så blir det skilsmässa. 


    Kan bara i allt stort hålla med dig.

    Sex är viktigt i ett förhållande - det är inga jätteovanliga eller konstiga önskemål han har. Han hittar det enkelt hos många andra kvinnor.

    Har svårt att se att det håller sexuellt över tid mellan dem, han behöver leka av sig på annat håll om de har det här fastlåsta trista läget hon beskriver.

    Sex ska vara kul och inte tjat.
  • Anonym (Skär dig och FO!)
    Anonym (My) skrev 2022-12-04 07:40:51 följande:

    Så gulligt pryd du är, vilda fantasier som avsugning och spruta i munnen :) Sånt tillhör väl ändå vanligt vaniljsex som man pysslat med sen tonåren. Får han inte slicka dig heller? Har du provat analsex? Många kvinnor älskar det så prova om du inte gjort det. 


    Om du tycker att han fantasier är vilda undrar jag vad du går igång på? Är det bara missionären under täcket? 


    Men eftersom ni har så olika preferenser och man ska ju inte göra något man inte vill så får du väl antingen låta honom ha sex och experimentera med andra eller släppa honom helt så att han får chansen att uppleva ett roligt sexliv. Du får vara tydlig med att det inte blir något roligt sex med dig så vill han ha något annat så blir det skilsmässa. 


    Det verkligen inte vanlij! Hoppas att du bara försöker provocera. Ta ska givetvis inte göra något hon inte vill och ännu mindre vara okej med otrohet. FO som sagt!
Svar på tråden Vill inte suga av!