• Anonym (Kaffedraken)

    Är det här ok? Skvallra till sin fru

    Jag har gjort bort mig! Men jag undrar om han agerade schysst eller jävligt taskigt?

    Ok att han inte vill ha mig det är ju vad han känner eller inte känner för mig men det här med att direkt gå och skvallra till sin fru vad jag försökte göra??? Nu är hon skitsur på mig. Kunde han inte vara sagt tack men nej tack utan tvunget skvallra?? Typ hjälp mig mamma den elaka flickan försökte pussa mig!

    Så nu är det nog snart väldigt surt för mig. Många gemensamma vänner och även att vi känner varandra så det är kanske förstört. 

    Ok att göra så av honom???

  • Svar på tråden Är det här ok? Skvallra till sin fru
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ehhhh..... Hade någon av våra gemensamma vänner försökt kyssa mig så hade jag givitvis berättat det för min man... och jag hoppas verkligen att han hade berättat för mig om det var tvärtom

  • Anonym (Kaffedraken)

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Du lägger an på en gift man och blir förvånad, till och med arg, över att han pratar med sin fru om det. Ok. 


    Jag förmodar att du har antingen mycket begränsad eller mycket dålig erfarenhet av relationer. Du bör nog ta tag i det, själv eller med stöd. Han låter som en reko, normalfuntad man. Men jag får uppfattningen att du har svårt med reltioner och sociala normer. Kan det stämma? 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Pope Joan II skrev 2022-12-09 09:29:30 följande:

    "Skvallra"? Har du aldrig levt tillsammans med en partner i ett seriöst förhållande, eller?


    Anonym (!!!) skrev 2022-12-09 09:32:44 följande:

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.


    Eller så kunde han sagt nej tack bara och det stannat där mellan oss så hade vi sluppit massa jobbig drama??

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja han gjorde rätt. Ska han behöva hålla något hemligt för sin fru när det är du som gjort fel?

    Du gick över gränsen och får nu ta konsekvenserna av det.

    "Skvallra"...hur gammal är du?...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 09:16:35 följande:
    Är det här ok? Skvallra till sin fru

    Jag har gjort bort mig! Men jag undrar om han agerade schysst eller jävligt taskigt?

    Ok att han inte vill ha mig det är ju vad han känner eller inte känner för mig men det här med att direkt gå och skvallra till sin fru vad jag försökte göra??? Nu är hon skitsur på mig. Kunde han inte vara sagt tack men nej tack utan tvunget skvallra?? Typ hjälp mig mamma den elaka flickan försökte pussa mig!

    Så nu är det nog snart väldigt surt för mig. Många gemensamma vänner och även att vi känner varandra så det är kanske förstört. 

    Ok att göra så av honom???


    Du har gjort närmanden mot en man du känner som har en fru. Han sa nej tack och sen berättade han om händelsen för sin fru. Är det rätt uppfattat? Vad är det då som du menar är fel? 
    Klart man berättar sånt, det skulle jag också gjort. 

    Du låter som min bästa kompis i åk9. Jag hade en kille, hon hade sex med honom. Han var ångerfull, men jag dumpade honom och pratade så klart om detta med vänner. HON blev sur - sa till mig att "varför berättade du om detta för X och Y - de är ju mina vänner också". Jag garvade åt henne - som om JAG hade gjort något fel när allt var hennes eget ansvar. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 09:35:59 följande:
    Anonym (!!!) skrev 2022-12-09 09:32:44 följande:

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.


    Eller så kunde han sagt nej tack bara och det stannat där mellan oss så hade vi sluppit massa jobbig drama??

    Nja dramat hade kunnat undvikas om du låtit bli att kyssa en gift man.
    Du satte igång dramat...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Skulle en vän till mig försöka kyssa min man så hade jag verkligen hoppats att han berättade för mig
    Vilken hemsk känsla det skulle vara att umgås med en vän oxhuvud efterhand få veta att hon försökt kyssa honom och att han sedan undanhållit det för mig.
    Sen hade jag berättat det för andra vänner för de hade säkerligen undrat varför jag inte ville komma/bjuda in när hon var närvarande.

    Det som är gjort är gjort och man får ta de konsekvenser som blir av ens handlande

Svar på tråden Är det här ok? Skvallra till sin fru