• Mon 19 Dec 2022 17:04
    2141 visningar
    4 svar
    4
    2141

    IVF med Äggdonation!

    Nån som gjort äggdonation i Danmark nyligen och kan säga hur lång väntelista det är ? Brunt hår , ögonfärg Kvittar ,165-170 lång , normalvikt 
    Är det rimliga önskningar / krav ? först betalar man fullt pris sen får man betala extra om de får nåt ägg till frysen? Kan man göra FEt med de embyro då , vad kostar det ?? Tacksam för svar

  • Svar på tråden IVF med Äggdonation!
  • Tue 20 Dec 2022 15:30
    #1

    Någon??    

  • Sun 15 Jan 2023 14:08
    #4
    Chgu82 skrev 2023-01-13 21:19:34 följande:

    Hejsan. Jag har precis gjort äggdonation på copenhagen fertility center den 5:e januari.  Väntetid var 4 månader,  men tog lite extra tid då min kille är genetiska pappan,  vi lämnade spermier där, tog genetiskt test, som man betalade extra för. Vi fick en donator från Barcelona som är 19 år! Med exakt mina färger, ljusbrunt hår,  gröna ögon,  och liknande längd. Vi fick 7 ägg av toppkvalité och jag tog ett positivt graviditetstest idag :) rekommenderar dem varmt.


    Hej! Blev hoppfull när jag läste det du skrev! Är det ditt första försök med äggdonation ? Får man alla embyrona som blir  är över till frysen om man vill det? Vad kostar äggdonationen? Hur många besök på kliniken Behöver man göra totalt Om vi också tar en donator från Spanien? Blev lite osäker på den kliniken då jag inte hittade nån statistik att läsa men blev hoppfull av det du skrev . 
    Grattis till ditt plus och håller tummarna för dig ! 4 månader är ju en helt okej rimlig tid känner jag :) då kan man möjligen få börja någon gång maj om vi kontaktar kliniken nu? Min man ska också vara genetiska pappan . Vad är det för rest du gjort, test på embyrona? 
    Hur lämnar man spermier där , har de nåt speciellt rum? Tänker att det är enklast hemma men vi åker bil från Malmö - Köpenhamn så vet inte om vi hinner vara där inom en timme nämligen?.ursäkta så många frågor jag har . 
Svar på tråden IVF med Äggdonation!