• Anonym (Ångerfull)

Jag ljög för min sambo..

Hej, jag är en man som är tillsammans med den mest fantastiska kvinna som finns. Tidigare i vår relation så fick jag veta att hon inte riktigt tyckte det var okej med onani och porrtittande då hon varit med om en relation där tidigare sambo ljög om sitt porrtittande hela tiden. 

Jag själv såg onani och porr ensam som något rätt vanligt och trots hennes ord så fanns det tillfällen då jag tittade på porr själv.

Tiden gick och det togs upp mer och mer hur allvarligt hon såg på porrtittandet och jag började få så jävligt dåligt samvete och sa att det var något jag inte höll på med för jag ville verkligen inte såra henne. 

För mig så var onani till porr något jag använt som avkoppling/bortkoppling. Men nu burit sån extrem skuld för att jag tidigare gjort. Så nu har jag berättat och hon är oerhört sårad och det känns som jag varit otrogen. Jag har slutat med det helt för ett bra tag sen men känns ändå helt förjävligt.. vad ska jag göra? Jag går sönder över att jag gjort detta..

• Svar på tråden Jag ljög för min sambo..
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 15:49:11 följande:
    Jag hittar inte på. Du får läsa om ditt första inlägg.
    Och där skrev jag inte alls att onani inte ingår i min sexualitet och att sexualitet bara handlar om att ligga.
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 15:50:52 följande:
    Och där skrev jag inte alls att onani inte ingår i min sexualitet och att sexualitet bara handlar om att ligga.
    Der har jag inte påstått. Du skrev att det var konstigt att vissa tycker att ts tjej inte har rätt att bestämma över ts sexualitet.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 16:43:17 följande:
    Der har jag inte påstått. Du skrev att det var konstigt att vissa tycker att ts tjej inte har rätt att bestämma över ts sexualitet.
    Det har du visst påstått. Du tyckte jag var snäsig i inlägg 17 men då svarade jag att jag bara försöker svara dig när du hittar på att jag anser att sexualitet bara handlar om att ligga och inte onani (ditt inlägg nr 16). Då svarar du mig att det har jag visst påstått i mitt första inlägg och att jag ska läsa mitt eget första inlägg igen. 
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 16:51:18 följande:
    Det har du visst påstått. Du tyckte jag var snäsig i inlägg 17 men då svarade jag att jag bara försöker svara dig när du hittar på att jag anser att sexualitet bara handlar om att ligga och inte onani (ditt inlägg nr 16). Då svarar du mig att det har jag visst påstått i mitt första inlägg och att jag ska läsa mitt eget första inlägg igen. 
    Nej, suck.
    Jag har menat det du skrev i ditt första inlägg. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 17:12:54 följande:
    Nej, suck.
    Jag har menat det du skrev i ditt första inlägg. 
    Och där skrev jag inte alls att onani bara handlar om att ligga och inte sexualitet, vilket var din kritik emot mig.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 17:18:14 följande:
    Och där skrev jag inte alls att onani bara handlar om att ligga och inte sexualitet, vilket var din kritik emot mig.
    Rättelse: Att sexualitet bara handlar om att ligga och inte onani!
  • Eurydike

Hoppas du mår lite bättre idag TS! Nu är det bara att blicka framåt 😊 God jul på dig! 🎄

• Anonym (Teddy)
    Anonym (Maria) skrev 2022-12-21 17:18:14 följande:
    Vad är det du inte förstår? Min kritik mot dig, jag kallar det ifrågasättande, handlar om vad du skrev i ditt första inlägg. Det hjälper inte att du tjatar om annat, jag var kanske otydlig, men nu har jag skrivit flera gånger att det endast handlar om det du skrev i ditt första inlägg. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-12-21 17:39:45 följande:
    Vad är det du inte förstår? Min kritik mot dig, jag kallar det ifrågasättande, handlar om vad du skrev i ditt första inlägg. Det hjälper inte att du tjatar om annat, jag var kanske otydlig, men nu har jag skrivit flera gånger att det endast handlar om det du skrev i ditt första inlägg. 
    Och där gav du mig med en fråga, vilken jag svarade på. Jag vet inte vad mer du vill att jag ska förstå. Jag har svarat dig.
  • Anonym (Kli)
    Eurydike skrev 2022-12-20 23:04:34 följande:
    Du ska se till att inte lova fler saker du inte kan hålla. Annars är det bara att göra rätt från och med nu. Inte svika fler förtroenden. Det som har hänt, har hänt. Du kan inte ändra på det. Men visa att du förstår och respekterar hennes gränser och var öppen och transparent. Inget mer smyg och ljug. Hon har rätt att få välja vem hon vill vara tillsammans med. Det känns som att du har varit otrogen, eftersom du i hennes ögon förmodligen har utsatt henne för en form av otrohet. Skänk pengar till utsatta kvinnor. Traffickingoffer.
    Jag kan nästan garantera att denna flickvän inte bryr sig något vidare om vare sig traffickingoffer eller kvinnor som exploateras inom porren då de är hennes rivaler. Hennes problem (vilket indikeras av att även onani utan porr är otrohet för hennes) är hennes bristande självkänsla som resulterar i en total egocentricitet.
Svar på tråden Jag ljög för min sambo..