Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Hade ni respekterat

Om ni dejtar en tjej ni tycker om. Hade ni respekterat om hon ville köra med kondom i början eller hade ni blivit arga?

• Svar på tråden Hade ni respekterat
  • Anonym (K)

Jag kräver det av han jag dejtar för att han inte satt etikett på oss än, jag vet alltså inte om han ligger runt med andra också och han har inte sagt något heller. Jag dejtar bara honom men är rädd för könssjukdomar varav kravet.
    Första gången hade han kondom men sen har han glömt. Jag är nu orolig att han inte vill ha sex med mig mer på grund av det. Men kondomen är ju bara tillfällig tills att han bekräftat att vi bara ligger med varandra.

• Anonym (K)
    Zorrorro skrev 2022-12-30 02:48:06 följande:

Du får ju ta en hård funderare på om du ens vill ha sex med honom om han ?glömmer? kondom. Visar på att han inte respekterar dig eller bryr sig om om du blir gravid eller ger/får en sjukdom. Är det en person du känner dig förälskad i? har en person krävt kondom men den andra inte respekterar det sp kan det vara frågan om att det är brottsligt beteende. 

Vi struntade i att ha sex senast för han inte hade kondom men jag runkade av honom. Jag hade velat ha utan om jag visste vart vi står vilket jag inte gör mer än att vi dejtar seriöst enligt honom.
    Jag har börjat bli kär i honom ja, därför jag börjat ha sex med honom.
  • Anonym (K)
    Zorrorro skrev 2022-12-30 03:02:14 följande:

Vad gjorde han för att du skulle njuta då om du runkade av honom? Du låter ung och då ör det lätt att man är för snäll som tjej och glömmer att man själv är värd både respekt o njutning. Att ligga med själviska killar blir snabbt något man ångrar. 

Han fick mig också att njuta givetvis så där är inte problemet. Jag är ung men inte tonåring. Har dock bara haft en partner innan honom för att jag kan bara ha sex om jag känner något för killen och han vet det. Men ännu har han inte satt någon etikett och det är det som får mig att vilja ha kondom för jag vet inte om han bara ligger med mig.
  • Anonym (K)
    Zorrorro skrev 2022-12-30 03:35:22 följande:

Även om han så skulle bedyra sin eviga kärlek och trohet till dig så är det osmart att ha sex utan kondom. din partner kan ha sjukdomar utan att att ha de minsta symtom. Vet de som fått problem i åratal efter pga oupptäckta könssjukdommar.  Låter även som du är.. mindre glad för han inte satt någon etikett på ert förhållande. Det kanske är för tidigt. Men du är ju fri att dela vad du behöver av ett förhållande även om det inte har någon etikett mer än två personer som gillar varandra och har sex.  Behöver du att ni bara träffar varandra eller är du ok med att han ligger/ gillar andra?

Jag gillar inte tanken om han träffar andra. Nu efter sexet vill jag ha honom för mig själv.
  • Anonym (K)
    Anonym (Jävla idiot) skrev 2022-12-30 05:17:43 följande:
    Idiot. Hon ligger med honom för hon tycker om honom. Alltså ligger hon med honom av ?rätt? anledning (vilket man sorgligt nog tydligen måste för man är kvinna enligt dig?) 

Förklara gärna vad som gör henne till en hora? 

Och till ts - ta inte åt dig av vad den här personen skrev. Brukar inte lägga mig i trådar men här blev jag fan provocerad. 
    Väldigt idiotiskt kommentar. Jag har endast legat med 2 stycken och med båda handlar det om känslor. Den första var min första kärlek och dem andra har jag nu blivit kär i.
  • Anonym (K)

SW: Ljuger om vad då?

• Anonym (K)

Arg kanske är lite att ta i men vi säger så här. Om hon krävt kondom hade ni inte velat ha sex mer med henne?

Svar på tråden Hade ni respekterat