• Anonym (Frustrerad)

    Sambo som hellre onanerar än har sex...

    Ja som titeln lyder, min sambo (tjej) tar hellre till sin dildo än att ha sex med mig (kille). Vi har varit ihop i runda slängar 5 år och sambos typ 4 år.
    Vi har haft problem länge med sexlivet och genom åren pratat ofta om det, men det blir liksom aldrig någon förändring?
    Har uppriktigt frågat henne för ca halvår sedan om hon hellre onanerar än har sex med mig, varpå hon blev lite stött och proklamerade att så absolut inte va fallet.
    Trots det så fort jag lämnar hemmet för att göra något så har dildon varit framme, ofta har jag försökt förföra henne innan detta och blivit nekad dessutom..

    Utöver detta så har allt intresse för vad som händer i sängkammaren försvunnit, nu är det bara missionären som gäller. Trots att vi båda hade (första året som par) en hel del kinks. 

    Blir tokig snart, vet inte vad jag ska ta mig till och jag blir mer och mer frustrerad och sårad för varje dag som går, och att försöka prata om det blir inte bra för "de har vi pratat om".... vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Sambo som hellre onanerar än har sex...
  • Anonym

    Jag vet inte
    Min man är likadan. Han onanerar hellre än har sex med mig. Han tar aldrig initiativ till kramar eller sex. Sorgligt

  • Dekadensen

    Kommunikation är som Vanligt A och O.
    Måste finnas en anledning till detta.
    Vad vet du säkert redan eftersom du nämner att ni haft problem länge.
    Prata och åter prata. 

  • Anonym (GD)
    Dekadensen skrev 2023-01-01 18:02:05 följande:

    Kommunikation är som Vanligt A och O.
    Måste finnas en anledning till detta.
    Vad vet du säkert redan eftersom du nämner att ni haft problem länge.
    Prata och åter prata. 


    Prata och åter prata, upplevs som offret för pratet som terror i ordform.
    Tjat.
    Gnäll.

    Och reluterar bara i ännu mer avstånd eller ett adjö.
  • Anonym (Frustrerad)
    Dekadensen skrev 2023-01-01 18:02:05 följande:

    Kommunikation är som Vanligt A och O.
    Måste finnas en anledning till detta.
    Vad vet du säkert redan eftersom du nämner att ni haft problem länge.
    Prata och åter prata. 


    Hon har ju en del problem med både hälsa och sinne, men de har jag också haft men då har jag prioriterat sex, blir ledsen av tanken att hon uppenbarligen inte känner samma. Att prata resulterar i bråk för hon får ångest och blir ledsen...
  • Anonym (C)
    The reason you like masturbation more is because you know exactly what you like more than your partner knows what you like. But you need to try to communicate

    Tog och googlade fram problemet åt dig.
    Lösningen på problemet är förmodligen att du lär dig att lyssna lite bättre.
    Och nej, att prata om skiten går inte. Och det är för att hon tänder inte på när det upplevs som att du inte hör vad hon säger. Sluta försök prata. Om pratet är mest gnäll. 
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym skrev 2023-01-01 18:02:32 följande:

    Uppenbarligen uppskattar hon inte det som erbjuds.


    Ibland tänker jag så, men när vi har sex (dem 1-2ggr/månad) är hon helt slutkörd efteråt pga hård orgasm, så de säger ju emot de...
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (C) skrev 2023-01-01 18:07:24 följande:
    The reason you like masturbation more is because you know exactly what you like more than your partner knows what you like. But you need to try to communicate

    Tog och googlade fram problemet åt dig.
    Lösningen på problemet är förmodligen att du lär dig att lyssna lite bättre.
    Och nej, att prata om skiten går inte. Och det är för att hon tänder inte på när det upplevs som att du inte hör vad hon säger. Sluta försök prata. Om pratet är mest gnäll. 
    Rimlig poäng ändå, men hur ska jag kunna lyssna på nån som inte pratar eller visar hur dem vill bli berörda? Moment 22?
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym skrev 2023-01-01 18:00:48 följande:

    Jag vet inte
    Min man är likadan. Han onanerar hellre än har sex med mig. Han tar aldrig initiativ till kramar eller sex. Sorgligt


    Verkligen... de är uppenbarligen ett vanligt problem...
  • Anonym (GD)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-01-01 18:08:15 följande:
    Ibland tänker jag så, men när vi har sex (dem 1-2ggr/månad) är hon helt slutkörd efteråt pga hård orgasm, så de säger ju emot de...
    Ok, ja men då ligger ni ju. Och den frekvensen är helt normalt för många, speciellt kvinnor.
    Nöj dig bara är mitt råd.
Svar på tråden Sambo som hellre onanerar än har sex...