• Anonym (Man41)

    Hur uppmuntrar du din tjej/fru att ha sex med andra?

    Hur uppmuntrar du din tjej eller fru att ligga med andra? Pratar ni om det hemma? Berättar du om dina fantasier och hur du ser på detta? 


    Såklart får även ni kvinnor svara hur dialogen går hemma hos er. Tack!

  • Svar på tråden Hur uppmuntrar du din tjej/fru att ha sex med andra?
  • Anonym (H)

    Om min man försökte uppmuntra mig att ligga med andra, hade jag blivit oerhört sårad. Vem fan vill se den man älskar ligga med andra? Och vi som har barn - nu ska mamma gå och knulla med någon annan.. Så stört och porr fixerat enligt mig. Det är inte riktig kärlek för mig, utan en fix ide som förmodligen slutar med ett kraschat förhållande. Varför inte nöja sig med det som är, vad fattas liksom? 

  • Anonym (Nyfiken kvinna)

    Vi brukar fantisera om detta som förspel till sex. Det är min man som började fantasierna, och som även varit drivande. Även jag tänder på detta.

    Jag har förstått att han väldigt gärna går längre än fantasier. Det är dock en väldigt hög tröskel för mig?

  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (H) skrev 2023-01-04 23:25:45 följande:

    Om min man försökte uppmuntra mig att ligga med andra, hade jag blivit oerhört sårad. Vem fan vill se den man älskar ligga med andra? Och vi som har barn - nu ska mamma gå och knulla med någon annan.. Så stört och porr fixerat enligt mig. Det är inte riktig kärlek för mig, utan en fix ide som förmodligen slutar med ett kraschat förhållande. Varför inte nöja sig med det som är, vad fattas liksom? 


    Det är en väldigt hög tröskel för mig, men jag kan dock förstå lockelsen, och tankarna som ligger till grund för detta (efter mycket diskussioner med min man, men även med likasinnade på olika forum). Människan är komplicerad, och det förbjudna och okonventionella har lockat i alla tider, tillsammans med det faktum att många män tänder på tanken att andra män tänder på hans kvinna.
  • Anonym (H)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2023-01-04 23:41:19 följande:
    Det är en väldigt hög tröskel för mig, men jag kan dock förstå lockelsen, och tankarna som ligger till grund för detta (efter mycket diskussioner med min man, men även med likasinnade på olika forum). Människan är komplicerad, och det förbjudna och okonventionella har lockat i alla tider, tillsammans med det faktum att många män tänder på tanken att andra män tänder på hans kvinna.
    Jag tror helt ärligt att män som vill se sin kvinna ligga med andra, varken har respekt eller äkta kärlek för henne. Fantasi ja, men i praktiken nej. 
  • CTP

    Hos oss så växte det fram.
    Jag var väldigt anti sånt innan jag till slut kom över den gränsen.
    Det var en lång process men min exman älskade mig och det var jag säker på.
    I mitt fall så började det med att vi bastade tillsammans med en kompis till min exman, kompisen fick även massera mig. Till slut så blev det en trekant och på den vägen var det.... Även när vi hade sex så kunde han leka att han var någon annan mm. Alltså detta var en lång process och vi talar om år

    Man ska inte dö nyfiken

  • Anonym (Nix)

    Varför skulle jag göra det? Vi är tillsammans och ligger med varandra. Jag tycker det är patetiskt med män som tjatar och tjatar på sina fruar samt försöker bearbeta dem till att uppfylla deras beta cuckold fantasier.

  • Anonym (Man2)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2023-01-04 23:41:19 följande:
    Det är en väldigt hög tröskel för mig, men jag kan dock förstå lockelsen, och tankarna som ligger till grund för detta (efter mycket diskussioner med min man, men även med likasinnade på olika forum). Människan är komplicerad, och det förbjudna och okonventionella har lockat i alla tider, tillsammans med det faktum att många män tänder på tanken att andra män tänder på hans kvinna.
    Finns lockelser med mycket. Att hålla på att ha sex till höger och vänster är ett missbruk helt enkelt. Men kan förstås då det finns de som äter sig feta av mat också.

    Så fundamentalt som människa att vara medveten om människans svagheter och att aktivt motverka att de tar över ens liv. För då är man snart körd 
  • Anonym (Man2)
    CTP skrev 2023-01-05 00:51:53 följande:

    Hos oss så växte det fram.
    Jag var väldigt anti sånt innan jag till slut kom över den gränsen.
    Det var en lång process men min exman älskade mig och det var jag säker på.
    I mitt fall så började det med att vi bastade tillsammans med en kompis till min exman, kompisen fick även massera mig. Till slut så blev det en trekant och på den vägen var det.... Även när vi hade sex så kunde han leka att han var någon annan mm. Alltså detta var en lång process och vi talar om år

    Man ska inte dö nyfiken


    Så typiskt att du skriver exman. 

    Som man bäddar får man ligga som man säger.
  • Anonym (ben)

    Varför skulle jga vilja att hon ligger med nån annan? 

    Fantisera kan man göra hur mycket man vill men det är något annat än att faktiskt i verkligheten bjuda in någon mer i sexlivet. 

  • Ascendere

    Varför skulle jag vilja göra det? Nåt mer självdestruktivt har jag svårt att tänka mig,  i samma klass som alkohol eller drogmissbruk. 

Svar på tråden Hur uppmuntrar du din tjej/fru att ha sex med andra?