• Anonym (Fundersam)

    Suga en man med stor mage

    Om man suger en man som har stor mage, tänk en vikt på runt 140 kilo, en rejäl kagge. Han ligger på rygg i sängen. Kan man se honom i ögonen då, eller är magen i vägen för det? 

  • Svar på tråden Suga en man med stor mage
  • Anonym (Hin håle)

    Det beror på hur äggfornat ditt huvud är. 

  • ödmjukman

    Haha jag är nästan 50 o har sexdrive på topp o kropp som är tränad. Dessutom erfaren o vet vad jag gör, hundra ggr bättre än yngre 

  • Anonym (Årets quiz?)

    Har också funderat mycket på det. Snoppen ser också så extremt  liten ut med jättemage. Hur blir det med stånd? Tar magen emot?Det måste ju vara helt omöjligt att variera ställningarna vid sex. .Vilka funkar liksom. Det blir ju en halvmeter emellan när man ska kramas.

  • Anonym (Hin håle)
    Miss Sunny skrev 2023-01-07 12:58:41 följande:

    Haha....  Håll er till yngre män, så släpper ni detta bekymmer.


    Instämmer, finns flera anledningar till att jag föredrar tjejer betydligt yngre än jag är. 
  • Anonym (Årets quiz?)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-01-07 16:11:30 följande:
    Instämmer, finns flera anledningar till att jag föredrar tjejer betydligt yngre än jag är. 
    Tjejer? Kan väl knappast vara kulmagen ialllafall? Kan upplysa att tråden handlar om män och kulmagar.
  • Kockobello

    Möjligen de gånger munnen är uppe över ollonet. 

    Haha. 

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Årets quiz?) skrev 2023-01-07 16:22:39 följande:
    Tjejer? Kan väl knappast vara kulmagen ialllafall? Kan upplysa att tråden handlar om män och kulmagar.
    Du kan upplysa vem du vill om vad du önskar. 
  • Anonym (Årets quiz?)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-01-07 16:26:18 följande:
    Du kan upplysa vem du vill om vad du önskar. 
    Har du en kulmage Hin Håle?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Årets quiz?) skrev 2023-01-07 16:37:31 följande:
    Har du en kulmage Hin Håle?
    For me to know and for you to find out....
  • Anonym (AB)
    Anonym (Årets quiz?) skrev 2023-01-07 16:01:59 följande:

    Har också funderat mycket på det. Snoppen ser också så extremt  liten ut med jättemage. Hur blir det med stånd? Tar magen emot?Det måste ju vara helt omöjligt att variera ställningarna vid sex. .Vilka funkar liksom. Det blir ju en halvmeter emellan när man ska kramas.


    Vet inte hur det fungerar vid 140 kg men är själv rejält överviktig och det är inga problem. Enda är att snoppen ser mindre ut än vad den brukade göra. Då har jag iofs rätt stor till att börja med, har man en liten snopp som normalviktig blir den väl ännu mindre med kagge.
  • Anonym (På ett annat sätt)

    Om man vill ge honom något trevligt att se på men inte kan få den ögonkontakten pga hans mage så kan man ställa sig gränsle över honom, med ryggen mot, böja sig fram och ge honom oralt ur den positionen. Då kommer han se rätt upp i...underifrån. om man tittar på sig själv med hjälp av mobil eller speglar från den vinkeln så ser man väldigt bra ut och det kommer han också tycka... vågar jag nog lova.

    Rekommenderar detta varmt.

  • Anonym (A)
    Anonym (Vet) skrev 2023-01-07 16:38:00 följande:
    Med spegel i taket.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Årets quiz?) skrev 2023-01-07 16:01:59 följande:

    Har också funderat mycket på det. Snoppen ser också så extremt  liten ut med jättemage. Hur blir det med stånd? Tar magen emot?Det måste ju vara helt omöjligt att variera ställningarna vid sex. .Vilka funkar liksom. Det blir ju en halvmeter emellan när man ska kramas.


    Ja, frågorna är många, borde ju vara en del begränsningar, bl.a detta att det inte går att se varandra i ögonen liggandes på rygg vid en avsugning. 
  • Anonym (Riktigt karl)

    Jag väger 147kg, är 188cm lång och har en riktigt rejäl mage. När min hustru suger av mig så har jag inga problem med att titta på henne och se henne i ögonen när hon tittar på mig.

    Normallång penis, ca 15cm.

    Varför undrar du TS?

    Gällande ställningar i sängen så kan jag dementera att det skulle vara svårt på nått sätt, herregud vilka fördomar folk har, vi ligger i alla möjliga ställningar utan problem. Missionären, rida, bakifrån, sidan liggandes, tuttknull, frun platt på mage och jag tar henne liggandes på henne, ja allt möjligt.

  • Anonym (På ett annat sätt)
    Anonym (Riktigt karl) skrev 2023-01-09 09:33:09 följande:

    Jag väger 147kg, är 188cm lång och har en riktigt rejäl mage. När min hustru suger av mig så har jag inga problem med att titta på henne och se henne i ögonen när hon tittar på mig.

    Normallång penis, ca 15cm.

    Varför undrar du TS?

    Gällande ställningar i sängen så kan jag dementera att det skulle vara svårt på nått sätt, herregud vilka fördomar folk har, vi ligger i alla möjliga ställningar utan problem. Missionären, rida, bakifrån, sidan liggandes, tuttknull, frun platt på mage och jag tar henne liggandes på henne, ja allt möjligt.


    Kan du lägga tyngden på henne då eller får du hålla upp din vikt?

    Helt ok med en tung man, men jag vill vara överst (fast iofs det vill jag helst även om mannen är liten). Finns väldigt många sätt att variera att vara överst på om han skulle tycka det var tråkigt. 
Svar på tråden Suga en man med stor mage