• Jim84

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Anonym (Carro) skrev 2023-01-09 23:00:48 följande:

    Jag och mina tjejkompisar har pratat om detta år ut och år in, jag är ganska säker att vi inte är unika av något slag, storleken spelar roll. Säger man något annat så är det ljug! Nu tror jag få har så extremt stora att det är ett problem (så länge man är upphetsad) men en stor penis (framförallt tjocklek) är något de allra flesta föredrar enligt mig och de alla jag någonsin pratat med detta om. Det är fysiologiskt - känns mer = skönare. Men det är rent baserat på storlek utan kontext - en kille som är grym är grym även om storleken inte är speciellt stor. så mycket som spelar in på att man blir kåt och det är nummer ett; inte penisen! Är man inte kåt kan även en liten penis göra ont - tycker killar ska bli bättre på att tänka kring detta snarare än storlek. 


    Jag har en kuk som är större än medel och har hört detta resonemang från många tjejer under årens lopp. Ofta när de legat och känt på den så har det hänt att de reflekterat över storleken och kanske jämfört med andra mindre välutrustade killar de varit med. Jag framhäver aldrig själv att den är stor men det är intressant hur samstämmiga många tjejer har varit, att storleken verkligen spelar roll, att större känns skönare osv.

    Dock har jag minst ett par vänninor/ex som berättat ingående om misslyckat sex med killar som varit för stora.
  • Jim84
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 00:37:34 följande:
    Fast så gör ju varenda tjej just i stunden. Klagar på tidigare Ligg o bekräftar en som större och bättre. Behöver inte betyda att det skulle vara sant för det.

    Så du antyder att kvinnor generellt är falska. Jag tror istället att eftersom så många - sexpartners likväl som vänninor - resonerat kring begreppet storlek och påstått i princip samma sak (?size matters?) - så ligger det något i det. Inte för alla, men för många. Och rent fysiologiskt är det väl, som någon skrev ovan, inte så svårt att räkna ut att det känns mer med en större?

    Med det sagt så kom jag och tänka på en väninna som nyligen träffat en man med liten kuk. Hon är nöjd och de har bra sex och så. Hon har legat med män med alla möjliga storlekar och uttryckte fascination, dels för hur olika män är skapta där nere och för att det kan vara så skönt oavsett storlek, även om det känns annorlunda. Det finns alla sorter.

    Från tonåren minns jag också en väninna som träffade en mycket välhängd man (det gick rykten på stan om honom). Första gången de låg med varandra var en katastrof, det gjorde alldeles för ont då han var så grov. Det blev aldrig något mer med honom.

  • Jim84
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 13:03:27 följande:

    Fult knep att försöka få mig att utmåla kvinnor som något specifikt. 


    Män kan också vara äckligt falska. 


    Men att kvinnor oftast ska berätta om tidigare misslyckanden alt tidigare mindre kukar har ju inget annat med att göra än att göra dig glad och ge dig bekräftelse.


    Sen hur sant det är eller inte kan man ju aldrig veta. Hon sa antagligen precis lika dant till den killen med en liten, i början.. eller hur ? 


    Att ge bekräftelse är ett normalt beteende om man vill behålla en relation med någon och ännu mer om det är en tidigare okänd person som man har träffat på.


    Sen om du vill kalla "att bre på lite extra" för falskt eller inte är upp till dig själv.


    Men försök inte få mig att utmåla att endast kvinnor skulle vara falska, för så är det inte. Långt ifrån.


    Du antydde att kvinnor var falska genom att skriva att ?varenda tjej [?] klagar på tidigare ligg o bekräftar en som större och bättre? men att det inte behöver vara sant.


    Att säga A men egentligen tycka B är falskt i min värld. Som jämförelse ger jag inte komplimanger eller bekräftelse för något som jag inte tycker stämmer. Jag ger uppskattning utifrån vad jag faktiskt tycker, vilket känns rätt mot mig själv (som något jag kan stå för utan att göra mig till) och mot den mottagande parten, som säkert ändå hade genomskådat mitt skådespeleri.


    Undantaget är ju om någon fiskar efter en viss typ av bekräftelse, men jag skulle inte fiska efter att höra att min kuk är skönare än någon annans.

    Jag syftar inte primärt på engångsligg som ger bekräftelse av typen ?åh, din kuk är så stor och skön?, även om det också har hänt. Jag tänker mer på stadigare förbindelser och relationer där vi diskuterat sex på ett öppet sätt samt på kvinnliga nära vänner som jag inte haft någon sexuell relation med men där vi diskuterat och utbytt erfarenheter av sex.

  • Jim84
    Anonym (hmm) skrev 2023-01-10 15:38:58 följande:

    Många fler har pratat om storlekar (nästan alla faktiskt) men dessa 3, det kändes så falskt med tanke på hur de började prata om det. 

    Det var en envägs konversation där jag inte var delaktig i överhuvudtaget utan de bara rabblade upp en massa för mig trots att jag inte hade efterfrågat något sådant. 

    Men så var jag inte så värst intresserad utav dom heller egentligen så kanske de försökte snärja mig på något sätt genom det, inte vet jag.


    Fattar, det låter jobbigt. Mina erfarenheter av kvinnor som ger uttryck för att storleken spelar roll (där min kuk ibland varit del i ?bevisföringen?, andra gånger inte) påminner inte alls om de situationer du beskriver.
  • Jim84
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-10 11:31:28 följande:
    Vilken drömkille!
    Haha, vem då egentligen? Jag eller någon av männen i exemplen?
  • Jim84
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-21 19:13:26 följande:
    Det ni säger är ett bevis på att kvinnor vill gynna sig själv och att det ska fördelas rättvist när de missgynnas. 

    Snancket om kvinnliga är orgasmglappet borde därför inte vara ett problem för männen ska aldrig ligga för att vara snälla då kvinnor gör inte det heller. 
    ?precis så kan det vara? (kan!), skriver hon ju. Det bevisar ju ingenting om kvinnor i allmänhet. Lika lite som jag ?bevisar? något när jag skriver att många kvinnor jag legat med och utbytt sexuella erfarenheter med har påtalat att storleken har betydelse (större = skönare). Det är bara erfarenheter och åsikter som delas på ett öppet forum.
  • Jim84
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-25 14:08:17 följande:
    Och då ska männen få avsluta sexet när de vill och kvinnor ska acceptera då om de inte får någon orgasm 
    Vadå ?då ska?? Vem avgör det? Om en kvinna föredrar rejäla pjäser är det väl upp till henne och ingen annan.
  • Jim84
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-28 01:46:46 följande:
    Då gäller det också för andra saker i andra sammanhang. 
    Att det är upp till mannen eller kvinnan om de tycker något är bra eller dåligt med en kvinnas kropp
    Vem påstår ens något annat? Vad jag har för sexuella preferenser är upp till mig - inte min partner, inte dig, inte hunden som sitter kopplad utanför ICA.
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek