• Anonym (PT)

Borderline tjej

Jag är väldigt sugen på en borderline tjej, den tysta typen som inte skriker. Hon är sugen på mig. Men jag vet inte om hon kan vara en kk eftersom hon är väldigt känslig och går inte i behandling. 

Känslomässigt är jag avtrubbad men jag vet inte om jag vågar inleda en relation pga rädslan att hon kan hitta på vadsomhelst längre fram. Ska jag fly? Jag vill inte vara hennes personliga assistent och vill inte hamna i blåsväder.

• Svar på tråden Borderline tjej
  • Anonym (PT)

Vad är det som inte är problemfritt och kommer att kosta? Vad menar du med sjust?

• Anonym (PT)

Tukt, vad kan de ge tillbaks?

• Anonym (PT)
    Anonym (Bordis.) skrev 2023-01-10 20:28:59 följande:

En sån som du har inget positivt att ge henne och är du destruktiv kommer du få tillbaka det långt mer än vad du skulle fått igen av en person som inte är känslomässigt instabil. Till och med psykopater backar från en borderline, det finns legitima anledningar till det.

Tack och lov finns det borderliners i världen som kan straffa de som straffas bör när folk beter sig alldeles för jävligt. Det finns ett användningsområde för borderline - det är bra att ha för att försvara sig mot sjuka människor, så som män som är otrogna, narcissister och psykopater och gravt anknytningsstörda. De får när de träffar en borderline äntligen riktiga konsekvenser som de förtjänar, så att de lär sig en läxa och kan bli snällare sedan i sin självutveckling.

Tack!
    Nu är jag helt hundra på att borderline människor är helt knäppa.  Du har gjort det enklare för mig att dumpa henne. Puh!
  • Anonym (PT)

Tukt,

Så du menar att mycket känslor tillbaks kan vara 100% medan en hel del skit blir kanske 80% och mellanskillnaden blir 20%. Ja det är svårt med tanke på bra sex..

Får väl dumpa och fly.

Svar på tråden Borderline tjej