• Leezi

    Hur mådde ni dagarna innan förlossningen satte igång?

    Sitter här i v.38+3 och är så oerhört less på att vara gravid nu 😂
    Senaste nätterna har jag sovit redigt dåligt, typ inatt steg jag upp 02 efter att gett upp försöken att sova då jag var så sjukt rastlös I kroppen och började städa istället. 💃🧹 Har inga sammandragningar eller något annat tecken på att det skulle ens vara i närheten förutom när jag typ är ute och promenerar. 
    Första dottern blev vi igångsatt med I v. 41+3 så just nu är mina förhoppningar att det inte ska bli så igen 😂

    Huuur startade era förlossningar? 😌

  • Svar på tråden Hur mådde ni dagarna innan förlossningen satte igång?
  • Leezi
    Anonym4848 skrev 2023-01-15 01:40:09 följande:

    Mådde som vanligt fram till kl 19 när jag var i v. 38+4, då fick jag sammandragningar från ingenstans. Som mensvärk första 2-3 st sen snabbt väldigt smärtsamt. Åkte in kl 21.45 och kl. 00.18 var hon ute!

    Så får du som mig kan det sätta igång precis när som helst nu! ;)

    Lycka till!


    Haha åh då ska jag fortsätta leva på hoppet! 😂 Rastlösheten gör mig galen och då äre ju ändå ett "tag kvar" 🙈
  • Leezi
    Hopsanhejsan skrev 2023-01-19 22:32:12 följande:

    Åå, är själv i vecka 38 nu och jag har tappat ALL energi. Helt utmattad, ont och öm i hela kroppen, svullen, känslig, illamående när jag vaknar. Det har lixom slagit om över bara någon natt. Känner lite svag mensvärk ibland men inte mer. Väntar och väntar nu 


    Ja men exakt så är det för mig! Bara från ingenstans blev jag så extremt trött, kan utan tvekan dra iväg en vila på 3h om gubben är hemma och sysselsätter 3 åringen, känns som att jag hade kunna sova flera dygn 😬
    Sen har jag sjuk huvudvärk och illamående på kvällarna av någon anledning också men bebis mår bra och blodtrycket för mig är normalt så man får väl helt enkelt bara.. Fortsätta vänta 😭😂
Svar på tråden Hur mådde ni dagarna innan förlossningen satte igång?