• Anonym (Anonym S)

    Två tjejer kom fram och sa att jag är snyggare än honom, nu är han helt knäckt

    I fredags var jag på nattklubb med mitt ex (vi är bra vänner, inget sexuellt mellan oss) och en tjej han nyligen dejtat såg oss där, hon var med sin tjejkompis. Hon kom fram till oss och frågade varför jag var ute med honom och sa ?men du är ju mycket snyggare än honom?. Kan inte göra citationstecken eftersom jag skriver via mobilen. 


    Tänker att det är lite taskigt att gå fram och säga så. Nu är han helt knäckt av detta och tror att han är svinful och nu måste jag typ försöka uppmuntra honom. Vad säger man?

  • Svar på tråden Två tjejer kom fram och sa att jag är snyggare än honom, nu är han helt knäckt
  • Anonym (Man säger)

    Man säger som det förmodligen är, att tjejen han nyligen dejtat är sur på honom över något (kan vara något inbillat) och försökte hämnas. Bedömt efter hans reaktion lyckades hon.

  • Anonym (Hmm...)
    Anonym (Man säger) skrev 2023-01-22 22:30:01 följande:

    Man säger som det förmodligen är, att tjejen han nyligen dejtat är sur på honom över något (kan vara något inbillat) och försökte hämnas. Bedömt efter hans reaktion lyckades hon.


    Ja och det de sa betyder ingenting. Var troligen inte ens någon sanning i det utan bara något som de sa för att såra honom. Trist att de lyckades.
  • Anonym (MrKoll)

    Det säger att dessa tjejer är väldigt omogna som ser utseendet som avgörande för en relation. 

  • Anonym (ååå)

    Hur gamla är ni. Låter som 14, men då är man knappast ute på klubb. 

    Han kan givetvis inte ta åt sig vad random tjej säger. Ja, hon tyckte kanske du såg bra ut, who cares? 

    Du behöver inte muntra upp honom, det här får han reda i själv. Bygga upp sin självkänsla. 

  • Anonym (Hin håle)

    Testa att fråga om han kan få prata ut med någon i skolan, många skolor har kuratorer som är duktiga på att lyssna och komma med bra råd. 

Svar på tråden Två tjejer kom fram och sa att jag är snyggare än honom, nu är han helt knäckt