• Tjej35

    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 

  • Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten
  • Tjej35

    Egentligen känns det ju dumt att han önskar att jag fyller ut brösten, förmodligen så har han inte hittat någon annan att prata med så han har kontakt med mig och träffat mig ett tag nu. Han skrev till mig att han kan inte leta efter någon annan heller eftersom han vant sig vid att prata med mig nu. Han är ensam också så jag kanske kan vara hans vän isåfall bara, eftersom han inte riktigt mår bra i sig själv så tror jag att han behöver mig som stöd. 

  • Tjej35

    prata kan jag ju alltid göra isåfall fast jag inte behöver bli ihop med honom, tänker på att han är ensam och knappt umgås med någon och sitter mest vid datorn på fritiden, han är typ 37 år.
    A-kupa är skönt på det sättet, behöver inte ha någon bh eller tänka på vikten, de bara är där utan att jag störs av det

  • Tjej35
    Kockobello skrev 2023-01-23 08:43:56 följande:

    Du funderar över om du ska operera dig för att du chattat med en kille i några månader?

    Hur går det annars i vardagen? 


    Ja annars pratar vi och ses då och då, han har även svårt att visa känslor, han kallar sig själv för ett kallt kylskåp eftersom han menar att hans barndom mest inneburit att han suttit vid datorn och spelat spel och att han även blev mobbad i skolan så han har krupit in i sig själv.
    På fritiden brukar han skriva att han inte gör så mycket, bara sitter inne och sover och spelar dator med mörkläggningsgardiner dygnet runt så han ser inget dagsljus. Försökt få honom att hitta på något men verkar inte så lätt då han inte kommer till skott.

    Hans idealbild om kvinnor är att de är rumpor och bröst, de ska hålla sig fräscha som modeller, om en tjej har låg iq då kompenserar brösten det. skrev han om sitt ex iallafall, förutom att han gillar stora bröst. Fick uppfattningen om att han kanske kollat för mycket p-film och sedan förväntar sig att verkligheten är likadan?

    Annars min vardag rullar på, jobbar och gör lite allt möjligt på fritiden. 
Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten