Liiiitetmy skrev 2023-01-27 02:32:58 följande:
När du skrev om er sista kontakt nu inatt så ja.
Och det där att bli påklistrad egenskaper man inte har/brukar ha känner jag igen, också blivit kallad likande helt utan grund för att jag är en hyfsat normal person med normala behov liksom. Precis som det inte är normalt att bli kallad stressmoment och needy för att man frågar ?vad händer? när saker tar en plötslig vändning utan att man vet varför. Om man inte har saker att dölja.
Att du undrar över helgen är ju inget konstigt.
Ja, men börja skriva. Då ser du ju om det är en period av trötthet eller nåt annat. Följer han ?mallen? så kommer det inte att bli bättre annat än korta glimtar men som helhet värre. För är han en giftig personlighet kommer han testa dina gränser och se hur långt han kan gå. Och ALLTID lägga skulden på dig. En trött person brukar ju i regel pigga på sig och bli sig själv igen.
Känner igen det där att det ska gå så fort, förvisso kan relationer göra det. Men sitter jag själv och jämför med tidigare relationer så ja, det var annorlunda.
Det finns nåt som kallas Future faking som såna personer sysslar med. Det skall gå fort tex flytt, hur framtiden skall bli. Men det stämmer inte utan var bara en grej att få en fast. Och syftet var aldrig att det skulle bli så någonsin.
Är på jobbet inatt så behöver du ventilera vet du var jag finns.
Jag försökte sova lite nu men det gick inte. Så du jobbat på natten alltså? Nej jag var inhe ens otrevlig bara fråga honom. tack för att du skrev att det var en normal fråga..han ringde en gång också men det var väldigt otydligt vad han ville.
börjat skriva upp saker feån början och jag baha gråter fattar inte vad som hänt. hoppas ju berkligen han bara är trött men något känns inte bra.
ja det gick väldigt fort fortare än det gjort innan men jag inte haft så många relationer men de har börjat långsamt. här gick det fort ovj fort att planera både det eka och det andra men det känns inhe nu som det blir så. Jag sökte lite på giftiga relationer och vissa saker stämmer men det är svårt att se det. Jag vet inte vad som hänt med honom jag vet inte varför han gör såhär.