• Anonym (Sara)

    Är det för mycket begärt?

    ...att han inte ska glo på andra tjejer när vi är ute tillsammans? Vi har haft en lång och jobbig period då jag varit nära att länna honom pga detta. Vi skulle försöka igen och jag har nu vågat åka ut med honom bland tolk igen. Vad händer då? Han tittar på unga tjejer så fort han får chansen. Öhonen rör sig tvångsmässigt dit hela tiden. Samtidigt blånekar han. Det är sårande och ovärdigt. 

  • Svar på tråden Är det för mycket begärt?
  • Anonym (Sara)

    Det blev en del feltryck men "bland folk" ska det stå.

  • Anonym (Sorry)

    Att hindra en man från att titta på andra är omöjligt. Däremot bör han sköta det snyggare. så att varken du eller de han tittar på märker det.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sorry) skrev 2023-01-26 22:01:03 följande:

    Att hindra en man från att titta på andra är omöjligt. Däremot bör han sköta det snyggare. så att varken du eller de han tittar på märker det.


    Vilken knöl. Han måste lära sig att det bara är kvinnor som får titta på andra.
  • Anonym

    Nej, det är inte ok det han håller på med. 
    Om han inte vill bättra sig så skiter han ju i dig.
    Har ni gemensamma barn? I så fall rekommenderar jag familjeterapi.
    Annars säger jag bara att du ska lämna. Du har rätt att må bra i din relation

  • Anonym (Tvillingmorsan)

    Detta är ju omöjligt att svara på när man inte vet om du menar respektlöst stirrande, dvs kränkande mot både dig och tjejerna, eller om du försöker kontrollera var han fäster blicken. Det sistnämnda är ett orimligt krav.

    Tittar du aldrig på andra män? Självklart bör man sköta det diskret, men det är en annan sak.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2023-01-26 22:15:59 följande:

    Tittar du aldrig på andra män? Självklart bör man sköta det diskret, men det är en annan sak.


     En annan sak när kvinnor tittar på andra män, helt riktigt.
  • Anonym (...)
    Anonym (Pelle) skrev 2023-01-26 22:22:40 följande:
     En annan sak när kvinnor tittar på andra män, helt riktigt.
    Nä det handlar bara om att kvinnor är mycket bättre än män på att sköta det diskret.

    Män är korkade och glor så att det märks medan kvinnor är smarta och sköter det snyggt, så ingen märker.

    Det är sanningen.
  • Anonym (Sara)

    Nej, jag tittar inte på män. 

    Jag är inte kontrollerande utan de han tittar på märker det utan tvekan. Han spanar in. Tittar igen och igen. 

  • Anonym
    Anonym (Sara) skrev 2023-01-26 22:46:07 följande:

    Nej, jag tittar inte på män. 

    Jag är inte kontrollerande utan de han tittar på märker det utan tvekan. Han spanar in. Tittar igen och igen. 


    Lämna
    Han skiter i dig.
  • Anonym (B)

    Andra slutar inte att vara attraktiva bara för att man är i en relation. Sen beror det på hur han tittar, att bara titta en snabbis är normalt men att stirra och följa med blicken är olämpligt.

Svar på tråden Är det för mycket begärt?