• Anonym (Nog nu)

    Horor

    Jag har fått nog. Hela mailen full med förslag om sex från kvinnor som utnyttjas i prostitution. Särskilt heta är tydligen ukrainska kvinnor nu.. Fy skäms på alla äckliga svenska män som utnyttjar  kvinnor på det här sättet. Kan ni inte få en kvinna gratis ska ni inte ha nån.

  • Svar på tråden Horor
  • Anonym (Idiot)

    Har du inte intelligens nog att förstå att all spam reggas ifrån vilka sidor du besöker! Snacka om dubbelmoral

  • Anonym (??)

    Har inte fått ett enda sånt mail. Det beror nog på vilka sidor man besöker...

  • Anonym (Nog nu)
    Anonym (Idiot) skrev 2023-02-03 20:56:57 följande:

    Sluta porrsurfa då!


    Jag har aldrig porrsurfat..
    Anonym (Idiot) skrev 2023-02-03 20:58:28 följande:

    Har du inte intelligens nog att förstå att all spam reggas ifrån vilka sidor du besöker! Snacka om dubbelmoral


    Den som sa det han va det
  • RaYzLeR

    Jag får inga mail om sexförslag i min mail. TS har porrsurfat och får därför sin mail spammat med porr.

  • Anonym (Idiot)
    Anonym (Nog nu) skrev 2023-02-03 21:02:47 följande:
    Jag har aldrig porrsurfat..
    Anonym (Idiot) skrev 2023-02-03 20:58:28 följande:

    Har du inte intelligens nog att förstå att all spam reggas ifrån vilka sidor du besöker! Snacka om dubbelmoral


    Den som sa det han va det
    Fortsätt du me din självförnekelse, men alla vet att de funkar så!
  • Anonym

    Men för helvete, hur pantad är du? Du tror att det är riktiga människor som sitter och skriver skräpmail i eget namn?

  • Anonym
    Anonym (Nog nu) skrev 2023-02-03 21:02:47 följande:
    Anonym (Idiot) skrev 2023-02-03 20:58:28 följande:

    Har du inte intelligens nog att förstå att all spam reggas ifrån vilka sidor du besöker! Snacka om dubbelmoral


    Den som sa det han va det
    Det är ditt sakliga argument för att du har rätt?
  • Anonym (Nog nu)
    Anonym (Idiot) skrev 2023-02-03 21:17:20 följande:

    Förlåt om ja säger de, men den största horan e du..


    Förlåt om jag säger det Idiot.. men jag är inte till salu.
Svar på tråden Horor