• Anonym (Elin)

    Knipa under sex?

    Tar långt tid för killen att komma. Han vill inte bli avsugen då han inte tänder på att få. när Vi har sex dröjer det alltid länge innan han kommer trots att de va flera veckor sen vi låg. Vi ligger intensivt utan paus i typ 30 min. Han kör hårt och snabbt men ändå kommer han inte. Spelar ingen roll vilken ställning vi kär?

    har fött barn och är noga med att knipa under sex och göra knipövningar. Men ändå verkar de inte hjälpa för honom? 

    killar, när tjejen kniper under sexet, gör det att ni kommer snabbare då? Eller ingen skillnad? 


    vad är det som gör att de tar lång tid? Har varit såhär i alla förhållanden. Även med en kille som fick klagomål på att han kommer för fort, han lyckades inte ens komma med mig. Jag ser bra ut enligt många, och är fräsch och duschar in sex.. så tror nog snarare det kanske handlar om att jag inte är tillräckligt skön o tight. Min kille är ganska välutrustad och kniper allt jag kan under sex, ändå känner jag bara lite friktion. Mest i början, men efter vi hållit på så länge Så blir de bara mindre och mindre friktion trots jag kniper. Är det normalt? När han kommit i mig så upplever jag fittan som väldigt rymlig, nån som känner igen sig? Vet inte varför det blir så? 
    vill inte att ni som svarar skriver de jag vill höra, för att vara snälla. Vill ha ärliga svar. Ibland kan sanningen svida men bättre det. När jag frågar killen om jag känns slapp så säger han bara att jag är precis lagom tight. Känns inte så

  • Svar på tråden Knipa under sex?
  • DominantPoly

    Antingen är du slapp, troligare är att du producerar för mycket glid vilket minskar friktionen. Hur är det när ni kör analt?

    Du kan även be killen göra knipövningar under akten så kommer han tidigare.

  • Anonym (Elin)
    DominantPoly skrev 2023-02-05 17:55:13 följande:

    Antingen är du slapp, troligare är att du producerar för mycket glid vilket minskar friktionen. Hur är det när ni kör analt?

    Du kan även be killen göra knipövningar under akten så kommer han tidigare.


    vsd gör man åt det? knipövningar gör ingen skillnad nästan? synd att min kille inte säger sanningen. Att jag producerar för mkt glid stämmer inte då vi haft sex när jag inte är så upphetsad 
  • DominantPoly
    Anonym (Elin) skrev 2023-02-05 17:57:41 följande:
    vsd gör man åt det? knipövningar gör ingen skillnad nästan? synd att min kille inte säger sanningen. Att jag producerar för mkt glid stämmer inte då vi haft sex när jag inte är så upphetsad 
    Vad gör du knipövningar med? Bara om ingenting? Är betydligt bättre att använda kulband med olika vikter som du håller kvar. I takt med att du blir mer tränad så kommer du kunna hålla tyngre och tyngre vikt kvar.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (K) skrev 2023-02-05 18:01:38 följande:

    Gör dina  knipövningar  ingen nytta. Du får ändra vinkel lite så han träffar mer i slidväggen.


    Tar lång tid för han att komma i varenda ställning. Han är helt slutkörd efter hab kommit varje gång. 
  • Anonym (Age)

    Vilken ålder på honom?
    Ökad ålder ger denna typ av bekymmer för somliga män. 
    Beror inte på kvinnan. 
    Sitter också i huvet på honom kan bli en spärr. Han kan märka att du reagerar, blir en ond cirkel. 

  • Anonym (Elin)
    Anonym (Age) skrev 2023-02-05 18:08:57 följande:

    Vilken ålder på honom?
    Ökad ålder ger denna typ av bekymmer för somliga män. 
    Beror inte på kvinnan. 
    Sitter också i huvet på honom kan bli en spärr. Han kan märka att du reagerar, blir en ond cirkel. 


    Brukar inte säga nåt eller visa nåt då jag är medveten om att de kan bli värre bara. Låter han hålla på så länge han vill, då jag aldrig får ont. Han är 30 år
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Elin) skrev 2023-02-05 17:57:41 följande:
    vsd gör man åt det? knipövningar gör ingen skillnad nästan? synd att min kille inte säger sanningen. Att jag producerar för mkt glid stämmer inte då vi haft sex när jag inte är så upphetsad 
    Det var ett tag sedan. Du fortsätter ha sex utan att vilja ser jag. 
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Elin) skrev 2023-02-05 18:16:02 följande:
    Brukar inte säga nåt eller visa nåt då jag är medveten om att de kan bli värre bara. Låter han hålla på så länge han vill, då jag aldrig får ont. Han är 30 år
    Då är det nog den smärtlindrande salvan som bedövar   honom. 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Samma) skrev 2023-02-05 18:18:38 följande:
    Det var ett tag sedan. Du fortsätter ha sex utan att vilja ser jag. 
    Ibland ja, men ser inte felet. Går inte ont o känns bra ändå 
  • Anonym (Elin)

    Vadå smärtlindrande salva? Han tar ingen 

Svar på tråden Knipa under sex?