• Anonym (Ökhgu­bl)
    Sun 5 Feb 2023 23:48
    14098 visningar
    42 svar
    42
    14098

    Oralsex utan motprestation?

    Killar (eller svarande sambo): hur ofta går ni spontant ner på er tjej utan att hon bett dig (!), helt osjälviskt utan egen önskan om att få ligga av det utan bara för att ge henne orgasm och sen är det bra så och kvällen fortsätter?
    Alltså INTE som en del av förspel utan en enskild händelse för att ni vill?

    Är 33 och tror inte om jag nånsin varit med om det. 

  • Svar på tråden Oralsex utan motprestation?
  • Anonym (Kvinn­a 56)
    Sun 5 Feb 2023 23:55
    #1

    Snälla snälla får jag svara? Jag har aldrig någonsin upplevt det under 42 år som sexuellt aktiv kvinna. Men jag har många, många, många gånger sugit av en man och sen inger mer. 

  • Anonym (Ökhgu­bl) Trådstartaren
    Mon 6 Feb 2023 00:06
    #2
    Anonym (Kvinna 56) skrev 2023-02-05 23:55:51 följande:

    Snälla snälla får jag svara? Jag har aldrig någonsin upplevt det under 42 år som sexuellt aktiv kvinna. Men jag har många, många, många gånger sugit av en man och sen inger mer. 


    Men eller hur! Samma här. Ger ofta, men får aldrig nånsin sådär som enskild spontan händelse. Svintrist!
  • Mon 6 Feb 2023 00:20
    #3
    Anonym (Kvinna 56) skrev 2023-02-05 23:55:51 följande:

    Snälla snälla får jag svara? Jag har aldrig någonsin upplevt det under 42 år som sexuellt aktiv kvinna. Men jag har många, många, många gånger sugit av en man och sen inger mer. 


    Men eller hur! Samma här. Ger ofta, men får aldrig nånsin sådär som enskild spontan händelse. Svintrist!

    Men har ni vid dessa tillfällen velat ha samlag med honom?
    Isf hade det ju bara varit att sluta suga och krypa på?

    Kan inte minnas på rak arm att jag bara slickat en kvinna och sedan har sexet varit slut.. mycket beroende på att det gör mig vansinnigt kåt!  Men skulle gärna göra det idag om tillfälle erbjöds.. bara det jämnar ut sig sedan!
  • Mon 6 Feb 2023 06:05
    #5

    Det har varit vanligare att jag blivit nekad att få slicka än att jag blivit avsugen. Det är enormt mycket vanligare att jag slickar än att jag blivit avsugen. Det har aldrig hänt att jag blivit avsugen utan motprestation. Däremot har det många gånger hänt att jag slickat, och gjort andra saker med fittan, utan ?motprestation?. Fast jag tycker ju att det är helt underbart att få hålla på med en snygg fitta, så jag får ju ?tillbaka?. 

  • Anonym (K)
    Mon 6 Feb 2023 06:29
    #6

    Min man älskar att slicka mig och höra när jag kommer hårt och han har inga krav alls att bli avsugen. Så ja de finns men jag vet inte hur många eller få det är.

  • Mon 6 Feb 2023 06:35
    #7

    Det händer att jag går ner på henne såsom du beskriver (mitt initiativ, hon når orgasm). Dock brukar det nog alltid fortsätta med att jag får mitt också.


    Antingen att jag knullar på henne efteråt, att hon ger mig en avsugning eller att jag runkar av mig själv (har svårt att hålla ena handen borta medan jag slickar henne). Hon gillar att se mig runka samtidigt som jag slickar henne. Jag upplever att det kan funka som en trigger för hennes orgasm om jag sprutar först.

  • Mon 6 Feb 2023 07:29
    #8

    Vaddå, finns det något annat? Cool

  • Anonym (Engel­ska)
    Mon 6 Feb 2023 07:58
    #9

    Det gör jag? ingen krav.
    Som avslut på en massage. Om jag märker hon svårt att sova?
    Och ibland på morgonen.

  • Mon 6 Feb 2023 08:26
    #10
    Anonym (Kvinna 56) skrev 2023-02-05 23:55:51 följande:

    Snälla snälla får jag svara? Jag har aldrig någonsin upplevt det under 42 år som sexuellt aktiv kvinna. Men jag har många, många, många gånger sugit av en man och sen inger mer. 


    Då är du värd en sån stund.
  • Anonym (Får inte)
    Mon 6 Feb 2023 09:44
    #11
    +1

    Hade älskat att få göra det men frugan gillar inte oralsex. Hon gillar inte att jag är där och pillar alls.

Svar på tråden Oralsex utan motprestation?