• Anonym (Robin)

    Jobbigt när tjejen låter mycket vid sex

    Fråga till er män
    Stör ni er också på när kvinnan låter mycket vid sex?
    Har ett KK, som låter väldigt mycket, nu gör jag också det men jag vet inte. Stör mig på att hon låter så mycket. Jag trodde först hon fejkade men tydligen inte

  • Svar på tråden Jobbigt när tjejen låter mycket vid sex
  • Anonym (Grannar)

    Haft flera grannar där man vaknade av att tjejen var högljudd. Ofta så hörde man knappt killen.
    Tjejerna lät som dom gör i porrfilmer. Kanske fejkade?

  • Anonym (nej)

    Så länge hon gör det för att det är skönt och inte fejkar så spelar det ingen roll för mig hur mycket hon låter.

    Jag älskar höra tjejen stöna när vi har sex

  • Anonym (L)

    Min tjej låter riktigt mycket ibland när vi sexar loss men jag älskar det.  Trodde i början att hon fejkade men det gör hon inte. Förstår om grannarna blir störda ibland.

  • Anonym (Grannar)
    Anonym (L) skrev 2023-02-06 09:35:36 följande:

    Min tjej låter riktigt mycket ibland när vi sexar loss men jag älskar det.  Trodde i början att hon fejkade men det gör hon inte. Förstår om grannarna blir störda ibland.


    Är du säker? Kvinnor säger ofta att män tror att kvinnor ska låta som dom gör i porrfilmer.
  • Anonym (L)
    Anonym (Grannar) skrev 2023-02-06 09:43:28 följande:
    Är du säker? Kvinnor säger ofta att män tror att kvinnor ska låta som dom gör i porrfilmer.
    Behöver ingen input från Kaffedraken kring vad många kvinnor tror och tänker.
  • Anonym (Bill)

    Alla tjejer jag varit med låter mer eller mindre under sex. Det är som grädde på moset!

  • Anonym (Försöker vara tyst)

    Jag försöker vara tyst. Det är inte porrfilmsljud utan jag låter som en skrikande get. Efter att ha hört det där när vi spelade in...alltså fy fan. Hur han ens vill ha sex med mig är oförståeligt. Mina sexljud borde säljas som preventivmedel eller som nån slags botemedel för sexmissbrukare.

  • Anonym (Grannar)
    Anonym (Försöker vara tyst) skrev 2023-02-06 12:02:22 följande:

    Jag försöker vara tyst. Det är inte porrfilmsljud utan jag låter som en skrikande get. Efter att ha hört det där när vi spelade in...alltså fy fan. Hur han ens vill ha sex med mig är oförståeligt. Mina sexljud borde säljas som preventivmedel eller som nån slags botemedel för sexmissbrukare.


    Låter det mer som en djurpark alltså? Sex beskrivs ibland som djuriskt.
    Skulle man nästan kunna tro att du fejkar?
  • Anonym

    Låter tjejen onaturligt mycket så blir det bara jobbigt ja. Låter som fejkade porrfilmsljud.

    Ljuden ska komma naturligt!

    Skriker hon inte vid orgasm när hon onanerar själv så blir det rätt överdrivet och ibland faktiskt pinsamt om hon skriker med mig. 

Svar på tråden Jobbigt när tjejen låter mycket vid sex