• Anonym (Under­)
    Thu 9 Mar 06:18
    47465 visningar
    104 svar
    104
    47465

Vad fantiserar du om när du onanerar?

Vad fantiserar du om när du onanerar? Är det saker du upplevt, saker du inte upplevt än eller är det saker du inte vill uppleva?

Fantiserar du om andra personer, är det kända eller okända? Din partner eller någon kollega?

Skriv även din ålder och kön typ m26 el k58

• Svar på tråden Vad fantiserar du om när du onanerar?
  • Anonym (Micke­)
    Thu 9 Mar 11:21
    +1

Fantiserar väldigt ofta om att jag är åskådare till när en man knullar min fru. Gärna en man med stor kuk. Fantiserar om hur min fru verkligen njuter.

Klassisk cuckold-fantasi.

Nåt jag aldrig upplevt och heller aldrig kommer att uppleva.

Man 67 år.

• Thu 9 Mar 11:31

Ganska ofta om analt som jag saknar då min nya inte gillar de. Men även om trekant.

• Anonym (Man)
    Thu 9 Mar 14:10

Min hetaste fantasi just nu är att jag tar min fru bakifrån. Går över till analt innan jag kommer och drar då ut och sprutar på hennes rövhål. Sedan tränger jag in där igen och kullar henne till jag sprutar i henne. Jag ger det 50/50 att denna fantasi blir verklighet någon gång.

Den näst vanligaste för mig är trekant med en extra man. I huvudsak med frun i mitten men även jag får vara Lucky Pierre. Chansen att detta blir verklighet är mindre men inte helt omöjlig.

En fantasi som min fru planterat i mitt huvud är en trekant med en extra tjej. Då är min fru den med initiativet. Mycket slick och smek sedan får får även min kuk vara med och alla deras hål knullas. Chansen att detta blir verklighet är nära noll. 

Jag är 48år och man. 

• Anonym (Inte ok:/)
    Thu 9 Mar 14:24

Det här är inte ok men jag fantiserar om en väninnas man när jag onanerar. Att vi har sex på olika ställen, olika miljöer. Ibland är fantasin att han är otrogen med mig, ibland att han är min, nån gång att hans fru dött och jag tröstar honom efter begravningen, det är den mest störda. Har onanerat åt honom i många år. 

• Anonym (M)
    Thu 9 Mar 14:29
    Anonym (Inte ok:/) skrev 2023-03-09 14:24:43 följande:

Det här är inte ok men jag fantiserar om en väninnas man när jag onanerar. Att vi har sex på olika ställen, olika miljöer. Ibland är fantasin att han är otrogen med mig, ibland att han är min, nån gång att hans fru dött och jag tröstar honom efter begravningen, det är den mest störda. Har onanerat åt honom i många år. 

Hum den ja speciell
  • Anonym (Vikin­g)
    Thu 9 Mar 14:36

Tänker på första ggn jag träffade honom, han sa mitt namn, beordrade att suga och dyrka kuken. Dyrkar, suger och knullar honom ff nästan 3 år senare. 

• Thu 9 Mar 22:02
    +1

Om min granne. Hon är jävligt snygg och trevlig. 

• Anonym (D)
    Thu 9 Mar 22:05

Hennes syster.

• Anonym (Olika­...)
    Thu 9 Mar 22:19

Mitt första ligg, alla mina ons, min andra kvinna .. och den tredje och den nästas styva knoppar och nästas rumpa. Och ett ons med den största sprutorgasm jag sett..
     Jätte bröst helt utan  bröstvårtor. Utomhus, på badstrand och utomhusbord.
    20 år äldre kvinna med välansad och mycket tät buske, skulle ha slickat henne men blev inget.
    Har en del att återuppleva skulle jag tro.....
    Njuter än idag ...

• Anonym (det är jag det)
    Fri 10 Mar 00:29

Just nu fantiserar jag om min heta kollega. Han är förbjuden frukt, men jag brukar fantisera om att vi har sex i olika ställningar och på olika platser. Bland annat över bordet på kontoret i ett av konferensrummen. Han lyfter upp min tighta kjol och böjer mig över bordet i rummet som har glasdörrar ut ;)

k24

Svar på tråden Vad fantiserar du om när du onanerar?
Logga in
Bli medlem