• Anonym (Nyfik­en)
    Thu 9 Mar 2023 18:40
    40026 visningar
    90 svar
    90
    40026

    Har du haft sex med en helt okänd person?

    Lite mer exakt har du haft sex med personen utan att blivit lite bekanta först.
    Tex du går ut på altan för en nypa luft då en främmande kille kommer och har sex med dig 

    Det kan vara lite udda och spännande händelser så berätta.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-03-15 11:56
    Det finns ju en massa människor som tappat sexlusten, eller aldrig haft den riktigt.
    Vad tror ni där ute, är sex med okända ett bra sätt att få lusten tillbaka eller öka den?
    Skulle det finnas ställen där man möter en okänd och knullar.
    Kravlöst och njutningsfullt med kondom för säker sex

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?
  • Anonym (Tjej)
    Sun 2 Apr 2023 09:59
    #64

    Jag älskar att bli knullad fast jag är inte så desperat  så jag hoppar i säng med en okänd karl 

  • Anonym (Pucko­)
    Sun 2 Apr 2023 10:08
    #65
    Anonym (Grottmannen) skrev 2023-04-02 09:45:48 följande:

    Tänk vad bra det vore om vi slutade skapa onaturliga regler att leva efter bara för att de svaga i samhället ska få nån form av frikort i världen. Alla problem vi idag ser i samhället beror på att vi skapat lagar och regler, om vi istället skulle levt som de djur vi är skulle hela vår planet mått bättre på alla sätt, människorasen skulle vara mycket starkare och vår planet skulle mått bättre. Och tillfälliga sexmöten skulle ske runtomkring oss ständigt.


    Eller...inte. Det låter på dig att bara du får tillfälliga sexmöten när du vill, så skiter du i resten av mänskligheten. Vad är din åsikt om att vi har lagar om pedofili? Är det dåligt? Eller mord, misshandel och våldtäkt? Också dåligt? Även i förhistorisk tid fanns behovet att ha lagar kring detta, så när föreställer du dig att mänskligheten var de lyckliga happy-go-lucky-djuren du drömmer om?

    En av våra närmaste släktingar, schimpanserna, är väldigt våldsamma av sig och djur är de, så varför tror du att djurlivet utan lagar och regler skulle vara så bra?
  • Anonym (Grott­mannen­)
    Sun 2 Apr 2023 12:25
    #66
    +1

    Behöver tydligen säga det igen då.

    Om vi inte hade lagar och regler, utan levde enligt de principer vi en gång levde efter, och som ALLA andra FRIA djur lever efter. Så skulle folk ha sex lite varstans, när som helst, hur som helst, och vi skulle inte överbefolkat planeten, eftersom de svaga i samhället hade blivit ihjälsagna. Detta har medfört flera fördelar.
    1. Inga miljöproblem
    2. En starkare människornas
    3. Färre folksjukdomar
    4. Mindre klyftor i samhället (de svaga skulle inte överleva)

    Ja, att leva enligt djungelslag betyder ju krasst sköt dig själv skit i andra, så givetvis skulle man inte ha någon empati öht för andra, det handlar om att överleva.

    Mord misshandel och våldtäkt är något vi människor hittat på, ord för att beskriva handlingar. I en värld som jag beskriver finns inte de orden, det handlar om överlevnad, och honorna parar sig alltid med den starkaste mannen, mannen som slagit ihjäl den svagare mannen.

  • Anonym (Pucko­)
    Sun 2 Apr 2023 14:30
    #67
    +1
    Anonym (Grottmannen) skrev 2023-04-02 12:25:45 följande:

    Behöver tydligen säga det igen då.

    Om vi inte hade lagar och regler, utan levde enligt de principer vi en gång levde efter, och som ALLA andra FRIA djur lever efter. Så skulle folk ha sex lite varstans, när som helst, hur som helst, och vi skulle inte överbefolkat planeten, eftersom de svaga i samhället hade blivit ihjälsagna. Detta har medfört flera fördelar.
    1. Inga miljöproblem
    2. En starkare människornas
    3. Färre folksjukdomar
    4. Mindre klyftor i samhället (de svaga skulle inte överleva)

    Ja, att leva enligt djungelslag betyder ju krasst sköt dig själv skit i andra, så givetvis skulle man inte ha någon empati öht för andra, det handlar om att överleva.

    Mord misshandel och våldtäkt är något vi människor hittat på, ord för att beskriva handlingar. I en värld som jag beskriver finns inte de orden, det handlar om överlevnad, och honorna parar sig alltid med den starkaste mannen, mannen som slagit ihjäl den svagare mannen.


    Du har missuppfattat "Survival of the fittest". Det är inte de starkaste som överlever, utan de bäst lämpade. Empati och familjekonstellationer som tar hand om dess även svagaste medlemmar är det som gjort människan så framgångsrik.

    Förhistoriska människor, både Homo Neanderthaliensis och Homo Sapiens har lämnat spår av empati och omhändertagande av svaga och svårt skadade familjemedlemmar. Spår som visar att den skadade överlevde för att denne blev omhändertagen under sin svaga period. 

    Den bäst lämpade hannen hos människor behöver inte vara den fysiskt starkaste, det kan vara mer lämpligt att vara intelligent, eller en fenomenal problemlösare, eller en fantastisk bonde som kan planera sådd och skörd och matlager, så att familjen överlever och frodas. 
    Fysiskt starka hannar är för övrigt dyra i kalorier, muskler kräver för mycket energi. Inget någon vill behålla när barnen är hungriga.

    Vi är inte schimpanser som slåss, eller bonobos som har sex med alla, utan något däremellan. Vi är de bäst lämpade för vår miljö, på gott och ont. Om du vill vara ett djur som beter sig våldsamt så behöver du sluta använda delar av din hjärna, de rationella, tänkande delarna. Annars är du bara en trasig människa med problem med självbehärskning och en fara för communityn.

    Du kan inte skylla på att djuren gör på ett annat sätt och att det är bättre. För djuret människa är din variant ett oönskat och onormalt beteende, så säg det hellre rätt ut:

    Du blir upphetsad av tanken att göra illa andra människor, män och kvinnor. Dina försök att försköna det är bara motbjudande.
  • Mon 3 Apr 2023 07:44
    #68
    Pussan skrev 2023-03-31 22:55:55 följande:
    Ja det bjuds många möjligheter så klart.
    För oss har det blivit så att när vi privat hemma eller hos någon annan sexar med flera så är det nästan alltid jag som har flera killar, min Lover är helt nöjd med att vara med mig då. Men på klubb får jag se honom med andra och det tycker jag är en fin syn.
    Men hemma hos någon annan så försvinner ju det anonyma, man vet var de bor och därmed också vem det är även om man inte känner personen.
    På klubb kan man träffa helt okända undrar trygga förhållanden, det var det jag menade. 
  • Anonym (Grott­mannen­)
    Mon 3 Apr 2023 09:55
    #69
    Anonym (Pucko) skrev 2023-04-02 14:30:19 följande:
    Du har missuppfattat "Survival of the fittest". Det är inte de starkaste som överlever, utan de bäst lämpade. Empati och familjekonstellationer som tar hand om dess även svagaste medlemmar är det som gjort människan så framgångsrik.

    Förhistoriska människor, både Homo Neanderthaliensis och Homo Sapiens har lämnat spår av empati och omhändertagande av svaga och svårt skadade familjemedlemmar. Spår som visar att den skadade överlevde för att denne blev omhändertagen under sin svaga period. 

    Den bäst lämpade hannen hos människor behöver inte vara den fysiskt starkaste, det kan vara mer lämpligt att vara intelligent, eller en fenomenal problemlösare, eller en fantastisk bonde som kan planera sådd och skörd och matlager, så att familjen överlever och frodas. 
    Fysiskt starka hannar är för övrigt dyra i kalorier, muskler kräver för mycket energi. Inget någon vill behålla när barnen är hungriga.

    Vi är inte schimpanser som slåss, eller bonobos som har sex med alla, utan något däremellan. Vi är de bäst lämpade för vår miljö, på gott och ont. Om du vill vara ett djur som beter sig våldsamt så behöver du sluta använda delar av din hjärna, de rationella, tänkande delarna. Annars är du bara en trasig människa med problem med självbehärskning och en fara för communityn.

    Du kan inte skylla på att djuren gör på ett annat sätt och att det är bättre. För djuret människa är din variant ett oönskat och onormalt beteende, så säg det hellre rätt ut:

    Du blir upphetsad av tanken att göra illa andra människor, män och kvinnor. Dina försök att försköna det är bara motbjudande.
    Nej, jag blir inte upphetsad.

    Nej, du har fel i det du säger, du pratar om när människor utvecklats, inte stenåldern. 

    Vi som ras förbrukar jordens resurser och förstör, varför? jo vi är bekväma och för många. Varför är vi för många? Jo för att vi tar hand om och skyddar de svaga i samhället. Om vi skulle låta naturen ha sin gång hade vi varit färre människor på denna planeten och den skulle må bättre.
  • Anonym (Tjej 25)
    Mon 3 Apr 2023 10:05
    #70
    +1

    Jag tycker absolut sex med främmande människor känns sexigt. Sådär skönt kravlöst liksom.


    Har ju hänt nån gång att man bara haffat nån från tinder o legat. Men det är faktiskt inte ofta. Och helt ärligt aldrig haft nån wow-upplevelse från ett sånt typ av ligg IRL. Kan tycka det blir lite stelt. Men allt blir ju vad man gör det till.


    Jag har mer använt mig av nätet när jag vill ha sex med anonyma folk. Typ nakenbilder/videos osv.. lite riskabelt kanske kan man tycka men jag har gått igång som fasen på det.

    Kan sakna det litegrann nu när jag är i ett förhållande faktiskt. Den där spänningen o känslan av att det är förbjudet! 

  • Anonym (Catte­n)
    Mon 3 Apr 2023 11:29
    #71
    PorterPelle skrev 2023-04-03 07:44:48 följande:
    Men hemma hos någon annan så försvinner ju det anonyma, man vet var de bor och därmed också vem det är även om man inte känner personen.
    På klubb kan man träffa helt okända undrar trygga förhållanden, det var det jag menade. 
    Om den personen bor där vill säga. Det kan vara en annan gäst och jag tolkar det så. 
  • Anonym (Catte­n)
    Mon 3 Apr 2023 11:36
    #72
    Anonym (Catten) skrev 2023-03-09 19:26:16 följande:
    Har du haft sex med en helt okänd person?

    Har varit på klubb två gånger så ja det har jag. Både ligga och sugit främlingar. 


    Kom ju på några till. Två män (olika tillfällen) kom till min bostad. Visste inget om dem, bara ansiktsbild. Två andra jag träffade i skogen, den enes bilnummer kollade jag efteråt men det var en firmabil. Den andre cyklade. 
  • Mon 3 Apr 2023 11:45
    #73
    Anonym (Catten) skrev 2023-04-03 11:36:00 följande:
    Kom ju på några till. Två män (olika tillfällen) kom till min bostad. Visste inget om dem, bara ansiktsbild. Två andra jag träffade i skogen, den enes bilnummer kollade jag efteråt men det var en firmabil. Den andre cyklade. 
    Du backade inte ut nångång? 
Svar på tråden Har du haft sex med en helt okänd person?