• Tom Araya

    Nipple piercing i bastupattar?

    anonymmedfrågor skrev 2023-03-17 09:19:58 följande:
    Nipple piercing i bastupattar?

    Hej,
    jag har länge funderat över ett skaffa nipple piercings. Problemet är bara att jag har såkallade "bastupatar" eller "puffy nipples". Detta är något jag inte tycker är särskilt snyggt, och har länge känt ett missnöje över dem. Jag vill gärna inte visa dem för killar, om dem inte är styva. Min tanke med nipple piercings är att dem kanske blir snyggare, och förblir styva.

    Är det någon där ute som har "puffy nipples" som skaffat nipple piercing? Förblir dem styva? Är det snyggt även om dem inte är styva?

    En fråga till er killar, tycker ni om "puffy nipples", eller föredrar ni dem styva?


    Vad betyder det? Att bröstvårtorna kryper in i tuttarna?
  • Tom Araya
    Anonym (ejts) skrev 2023-03-18 04:55:09 följande:

    Google och såg vad det troligen innebär. Tänkte "Jaha".  Tror det är mer en grej i ditt huvud faktiskt. Jag tror inte många bryr sig. Bara en liten detalj. 
    Däremot skulle jag tycka det vore trist o suga tutte om man får in en massa grejer i munnen. Det talar emot piercing på ställen där man troligen skulle vara o smaka. 
    Perfekt tillfälle för dig att öva dig i konsten att älska sig själv oavsett vad.


    Håller med. Järnskrotet är mest ivägen där jag vill använda tunga och läppar för att ge njutning.
Svar på tråden Nipple piercing i bastupattar?