Inlägg från: Anonym (Analsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Analsugen)

Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

Jag har också återkommande fantasier om att bli analt tagen av en annan man, ser mig själv som hetero då jag tänder bara på kvinnokroppar, men det finns något lockande med tanken att bli tagen en dag.

• Anonym (Analsugen)
    Anonym (Lasse) skrev 2023-08-04 18:48:49 följande:
    Typ samma här! Fantiserar om att suga en stor och härlig kuk, gärna svart, att bli påsatt i röven och sprutad i ansiktet. Har ingen som helst lust att kyssa, smeka eller kela med en man. Det känns till och med motbjudande. Kollar inte på män IRL, inte ens på gymmet. Möjligtvis om jag ser nån med stor kuk i duschen men de flesta har inte så stora så de fångar min uppmärksamhet. Kollat lite på bögporr men det ger inte så mycket. Vet heller inte om jag skulle göra det IRL. Är väl helt enkelt kuksexuell..... :P
    Min fantasi är att bli analt tagen av en man en dag, jag fantiserar om känslan när hans kun glider in.
    Jag har inget intresse av att kyssas eller vara med en man , mer än att bli tagen
    Jag vet dock inte hur jag kommer att reagera, men jag har kommit en bra bit på väg i processen att acceptera för mig själv att jag vill.

Jag klassar mig som analsexuell
  • Anonym (Analsugen)
    rostigsaab skrev 2023-08-05 18:03:18 följande:

Instämmer med er bägge :)
    Klä av sig tillsammans, se bulan utanpå? Sätta in handen i kalsongerna se och känna hans kön växa. 
    Dra ned kallingarna och ställa mig på knä framför och så börjar man utforska. 

För mig är det mera att jag vill släppa på allt och låta någon knulla mig analt, jag vill bara känna och njuta, gärna någon med erfarenhet och som sakta lär mig att kunna ta emot.
  • Anonym (Analsugen)
    rostigsaab skrev 2023-08-06 17:28:42 följande:
    Låter skönt det med :) 
    Jag kan skicka ett meddelande om du vill prata och utbyta ideer 
  • Anonym (Analsugen)

Jag tror ocksa att du ska prova,  om det inte ar bra,  kan man alltid avbryta.

• Anonym (Analsugen)
    Janne63 skrev 2023-09-17 08:48:28 följande:

Jag hade samma funderingar och fantasier i många år. När jag var i 35-årsåldern provade jag med en annan kille i samma ålder och det är inte något som jag ångrat. Nu är jag bi och gillar killar och tjejer lika mycket. Tänder på trans och transar själv.

De flesta (inklusive mig) går och funderar ett bra tag innan man tar steget, undra om det är en process man behöver gå igenom för att våga ta steget.
  • Anonym (Analsugen)
    Philips77 skrev 2023-09-26 21:29:50 följande:

Är väl bara att du testar,  vad kan gå fel, antingen känns det väldigt fel eller bara helt underbart Flört

Har du provat? 
Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi