• Anonym (Troskille)

Kille i trosor

Hej jag vill nu få veta era tankar gällande killar som klär sig i trosor, bh eller andra vanliga tjejkläder generellt.

Jag själv känner mig sexigare i ett par snygga bh o trosor men är för feg för att gå med det utanför huset utan det är något som stannar därhemma.

Är det andra killar här som bär på tanken av att ha på sig tjejkläder eller finns de ni som gör det redan?

En annan fråga är till er tjejer. Hur står ni er inför killar iförda tjejkläder?

• Svar på tråden Kille i trosor
  • Anonym (Kvinna)
    Alex0102 skrev 2023-08-08 14:51:31 följande:

Tjena!
    Också en kille här som brukar ha på mig trosor till o från, mestadels string. Shoppade på hunkemöller igår ett par string o en body. Sjukt nog är de skönare än kallingar, snyggare o röven ser ju helt gudomlig ut.

Undrar dock vad tjejer tycker om det, eller om det till o med finns tjejer som tycker det är snygg/sexigt?

Är nog inte så vanligt att straighta kvinnor tänder på män i kvinnokläder. Att vara straight kvinna innebär ju liksom att man attraheras av det som är manligt. Är väl mer pansexuella personer som attraheras av androgynitet.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Medlemhemlig) skrev 2023-08-18 00:30:43 följande:
    Lätt snyggare än kallingar
    Helt enig med dig - det där var en fröjd för ögat 
  • Jojjje66

Jag njuter i högsta grad av att ibland klä mig i kvinnokläder, i synnerhet sexiga/slampiga underkläder. Jag finner det mycket upphetsande att anta kvinnorollen med allt vad det innebär, men så är jag bisexuell också.

• Anonym (Madde)
    Jojjje66 skrev 2023-08-20 22:04:45 följande:

Jag njuter i högsta grad av att ibland klä mig i kvinnokläder, i synnerhet sexiga/slampiga underkläder. Jag finner det mycket upphetsande att anta kvinnorollen med allt vad det innebär, men så är jag bisexuell också.

Stort grattis att du har hittat fram till något gott och hoppas du har fler på samma våglängd att leka skönt med.

Livet är för kort för tråkigt slentrianmässigt sex!  Solig
  • AndLarSwe

Tjenna,
    Har använt trosor till och från sedan jag var 14 är nu 50.
    Från början snodde jag trosor och lekte i vilket jag fortfarande gör ibland.
    Nu köper jag även egna string och har under oftast när jag tränar. Gillar verkligen känslan och ser inte problemet.

• Anonym (.)
    AndLarSwe skrev 2023-12-20 09:19:22 följande:

Tjenna,
    Har använt trosor till och från sedan jag var 14 är nu 50.
    Från början snodde jag trosor och lekte i vilket jag fortfarande gör ibland.
    Nu köper jag även egna string och har under oftast när jag tränar. Gillar verkligen känslan och ser inte problemet.

Och framsidan?
  • Anonym (Madde)
    AndLarSwe skrev 2023-12-20 09:32:39 följande:
    Mums - riktigt riktigt läckert!

Kan vi få se andra sidan också tack?
Svar på tråden Kille i trosor