• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (T)
    Alvedon83 skrev 2023-08-12 21:06:38 följande:

Här känns det som att hoppet dog lite, har fått flytning idag samt dålig hy, hade samma förra månaden på samma cykeldag😓 är på äl +6 idag enligt tempen, men jag tror mer på äl +8 om jag går efter fertilt sekret.

Jag skulle lita mer på tempen än på sekret om det inte såg helt galet ut. 
  • Alvedon83
    Anonym (T) skrev 2023-08-12 21:37:58 följande:
    Jag skulle lita mer på tempen än på sekret om det inte såg helt galet ut. 
    Nä kurvan är jättefin men tycker det verkar märkligt med äl på en snustorr sekretdag?
  • Anonym (T)
    Alvedon83 skrev 2023-08-12 21:56:45 följande:
    Nä kurvan är jättefin men tycker det verkar märkligt med äl på en snustorr sekretdag?
    Jag har nästan alltid fått ÄL utsatt första dagen utan ÄL-flytningar. Dvs har haft någon eller några dagar med äggvitesekret och sen på ÄL-dagen är det torrare igen. Men det är förstås individuellt. Gick tillbaka och kollade på din kurva dock och även om jag inte är van vid tempdrop så känns det inte som ÄL borde varit tidigare med tanke på när temphöjningen kommer. Men det är ju vara att vänta och se 🙃
  • Syskonförsök

äl är ju dagen innan tempen höjs och ff sätter alltid ut det så men nc sätter ut dagen efter? har inte kollat din kurva men är det som nc så kan det ju vara en dag tidigt i så fall :) 

Alvedon83 skrev 2023-08-12 21:56:45 följande:
  • Alvedon83

Här är dagens kurva, jag tycker äl borde vara på dag 16 enligt sekretet😊

Syskonförsök skrev 2023-08-13 07:00:42 följande:

äl är ju dagen innan tempen höjs och ff sätter alltid ut det så men nc sätter ut dagen efter? har inte kollat din kurva men är det som nc så kan det ju vara en dag tidigt i så fall :) 

• Syskonförsök

Till och med dag 15 om en kollar sekret bara! det Ska ju vara fertilt sekret dagen efter äl med Som sista dag Eftersom ägget är befruktningsbart 24h. 

Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:10:14 följande:

Här är dagens kurva, jag tycker äl borde vara på dag 16 enligt sekretet😊

• babybel95

Inte skrivit i denna tråden tidigare denna månad, försökt att inte övertänka denna gång. Har BIM idag och hoppet dog redan igår när jag fick huvudvärk som jag brukar innan mens och idag sjönk tempen något, visserligen bara 0,08 grad men ändå. Försöker inte tappa hoppet och tänka att det säkert var pga sovit med öppen mun men kan ändå intw låta bli att ta ut i förskott att mensen dyker upp idag. Känner mig så ledsen och uppgiven denna gång. :( 

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-13 07:24:38 följande:

Till och med dag 15 om en kollar sekret bara! det Ska ju vara fertilt sekret dagen efter äl med Som sista dag Eftersom ägget är befruktningsbart 24h. 

Ja, undra varför min temphöjning kommer så sent då? FF sätter också ut äl på dag 18.

Har molvärk, dålig hy och lite flytningar, tempen verkar ju hålla sig uppe än. 
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-08-13 07:27:50 följande:

Inte skrivit i denna tråden tidigare denna månad, försökt att inte övertänka denna gång. Har BIM idag och hoppet dog redan igår när jag fick huvudvärk som jag brukar innan mens och idag sjönk tempen något, visserligen bara 0,08 grad men ändå. Försöker inte tappa hoppet och tänka att det säkert var pga sovit med öppen mun men kan ändå intw låta bli att ta ut i förskott att mensen dyker upp idag. Känner mig så ledsen och uppgiven denna gång. :( 

Har du testat nåt?
  • AliciaNN

babybel95 Hjärta

Förstår hur du känner, det är frustrerande 

Svar på tråden BIM Augusti 2023