En dom på ringa narkotikabrott förstörde min karriär
Anonym (Hej) skrev 2023-07-30 06:53:35 följande:
Ingen har påstått att jag åkte dit för något två gånger och har inget missbruk enligt läkare. Att förväxla bruk och missbruk är respektlöst mot de som brottas med beroende. Jag står dock för att jag har gjort fel och startade inte tråden för att argumentera för att narkotika ska illegaliseras. Anonym (Hej) skrev 2023-07-30 06:53:35 följande:
Ingen har påstått att jag åkte dit för något två gånger och har inget missbruk enligt läkare. Att förväxla bruk och missbruk är respektlöst mot de som brottas med beroende. Jag står dock för att jag har gjort fel och startade inte tråden för att argumentera för att narkotika ska illegaliseras. Anonym (Hej) skrev 2023-07-30 06:53:35 följande:
Ingen har påstått att jag åkte dit för något två gånger och har inget missbruk enligt läkare. Att förväxla bruk och missbruk är respektlöst mot de som brottas med beroende. Jag står dock för att jag har gjort fel och startade inte tråden för att argumentera för att narkotika ska illegaliseras. Att använda tyngre ( illegala)droger överhuvudtaget är att missbruka. " Bruk" är fel ord att använda här.
Däremot är det fullt möjligt att du, ännu, inte är beroende.