Alla som genomgår IVF behandling hösten 2023

Fick besked innan idag att ingen av våra kvarvarande embryon tyvärr klarade sig till frysen. Inte förvånad men såklart hade ett litet hopp grott.
Hej!
Kom in på den här tråden av en slump när jag googlade en massa om ivf.
Jag håller på med min första ivf och hade återföring igår. Såg att fler här hade testdag 17/12, va spännande!
Och önskar alla här stort lycka till!
där de ser god potential till graviditet och barn.
Grattis till att vara en ruvare!
Jag tänker att jag lever på så hälsosamt jag kan men utan några drastiska förändringar i kost eller tillskott som kroppen kan reagera på. Äter folsyra, d-vitamin, omega 3. Det kanske inte är dumt att ta kosttillskott för gravida som innehåller allt? Badar inte (undviker bara ett par veckor, känns bäst så), går promenader men undviker att ta ut mig. Två koppar kaffe max. Har redan tjuvtestat positivt men nu har jag is i magen och håller mig till testdagen? håller tumannarna för dig!!!

Jo det går bra
Mår rätt bra. Inne på ruvardag 6 nu.
Insett i efterhand att på morgonen när embryona var 6 dagar gamla (ruvardag 4) så vaknade jag på morgonen av ett drag/sug i ljumskarna/magen. Tänkte då bara att det var ett symtom av progesteronet, men har inte hänt igen sen dess. Hoppas det var ett gott tecken.
Just nu försöker jag bara hitta en större bekväm BH till de växande brösten
De har vuxit var gång av progesteronet, men nu tagit längre tid än föregående gångerna så nu får man inte plats i de ordinarie BHarna 
Nice du också är lika långt 😊 Eller längre rättare sagt faktiskt då du fick 5-dagars tillbaka? Mina var 2-dagars så enbart 9 dagar gamla idag 😊. Ditt blir 12 om jag tänker rätt? ❤️
Haha nej det är lätt hänt! Därför har jag skaffat laxantia hemma för säkerhets skull 😅. Väl värt det.
Haha, min sambo med 😂 Påpekade det själv häromdagen. Han klagar inte även om jag har bra storlek från början 😅😂
Drömde inatt att jag fick negativt besked av kliniken..
Drömde sen också att mormor var döende, fast hon varit där i 13 år typ.. Och att smärtan var lika stark som om det vore på riktigt. Även i drömmen om negativt besked kändes det väldigt verkligt och extremt deppigt..
Dvs säkert mycket hormoner i omlopp som ställer till!!
Hur mår ni andra på progesteronet??
@nomen, förstår det!!
Längtar också till onsdag nu bara för det😄
Om det inte går vägen för mig kan jag iaf glädja mig med er andra!
Igår var dag 6 efter befruktningen! Vilket innebär inplantationsdag!
Så himla konstigt att veta att antingen finns det ett pre embryo som bäddar in sig och som lever och utvecklas...
Eller så är det redan en död liten sak på några celler bara som kommer vara kvar till nästa mens...
Verkligen liv eller död..
Hoppas innerligt på det första.
Ursäkta mitt mörka pms sinne!!
Svårt att inte tänka vad som kan finnas där inne just nu... Och märkligt att inte veta...
Eller hur, känslan av antingen eller..
jag hoppas men är samtidigt är jag livrädd för att hoppas.
jag har inte berättat för min sambo att jag smygtestat då han inte ville testa/veta innan..
men jag kan liksom inte hålla mig 🙈

Godmorgon 🌟
vaknade tidigt, test-dagen är här.
Positivt, ska överaska sambon när han vaknar 💕
hoppas ni alla får en fin Lucia 🌟
Nomen 123
Å va härligt!! Stort grattis💞
Stort Grattis 🤗🙏
får du inte ett ultraljud i vecka 9?
jag satte in ett 5 dagars den 2e december och har första ultraljudet den 9/1 ????
längtar så. Går in i vecka 7 på tisdag ❄️