Mathilda88 skrev 2024-01-04 20:46:52 följande:
Spännande!

Hur upplever du dom hittills? Funderar ju på dom med som ett alternativ. Om man ska bege sig över bron och betala medicinerna själv eller flyga norrut..
Jag har egentligen bara haft ett enda möte med dom och det var i november. Jag fick då en startdag för sprayningen med Synarela som jag påbörjade när de hade stängt under julen. I fredags ringde en sköterska för att kolla hur det gått och hon var trevlig och sa till mig att påbörja injektionerna då :) tycker iof att alla sköterskor som ringt från Sophiahemmet har varit minst lika trevliga så där är det ingen skillnad.
Dock tycker jag ju att första mötet med läkaren på CvL var väldigt bra och gick igenom mkt med oss och besvarade frågor i över en timme. Det kändes bra att de gav oss den tiden och att de försökte förklara så mycket som möjligt :)
Jag Ska tillbaka dit på torsdag 11/1 för ultraljud, kan återkomma då om hur jag upplever det :)
Såg att du ska träffa Olga bla och jag tycker även att de verkade vara super och erbjöd en mängd olika andra saker för att säkra graviditet, hade jag orkat så hade jag nog åkt till Cypern eller Spanien men det får bli efter det här i sånt fall,