Quincey skrev 2024-01-21 17:43:20 följande:
Ja, lätt att tänka så. Har du fått något svar från kliniken eller plan på hur de vill göra med nästa omgång?
De föreslog 375 IE Menopur men jag frågade om jag kunde få lägre. Vet inte om det var dumt men förstår inte varför jag fått både 450 och 400 tidigare, känns onödigt högt på något sätt. Nu är planen 300, hoppas det inte blir få ägg nu med tanke på vår dåliga befruktningsgrad senaste gångerna.
Usch ja, vem vet om det hjälper, men känns liksom bättre att göra så mycket man kan.
Jag har bara pratat med en sköterska som sa att de föreslår ICSI nästa gång men har tid med läkaren imorgon för att få reda på mer och höra vad de säger. Vill veta vad de tror orsaken är och få bekräftat att detta hat hänt folk tidigare som sedan lyckats bli gravida. Man behöver ju verkligen få hopp.
Så du har fått högre än 375 tidigare, är det inte bra att se vad som händer med en liten sänkning då? Har du aldrig fått gonal f? Har du ok AMH? Du har säkert skrivit det här 1000 gången i den här gruppen redan så jag ber om ursäkt över att fråga igen!
Jag var också så inne på att få max 300 innan jag bestämde mig för Cvl ville på nt sätt lite på det som de föreslog eftersom det ändå var ngt nytt,
Känns som om jag nästa gång kommer be om 300 och absolut max 375 som tidigare gånger på Sophia jag med. Det hav ju liksom inte ens lika många ägg men 450 som det gjorde med 375 hehe.