Quincey skrev 2024-02-01 08:18:07 följande:
Skönt att höra, räcker ju med det mentala lidandet, måste vara så tufft med det fysiska också. Ja det kanske påverkar om det togs under nedregleringen, kanske kliniken har koll på hur det funkar.
Håller tummarna för blastocyster nu! också väldigt intressant att se hur det blir med TESA. Vi var också inne lite på det förut.
Tack! ❤️ Var inte inställd på att mensen skulle komma nu så hann inte ställa in mig mentalt på att börja igen, men det kanske är bra. Har du förresten tagit melatonin vid tidigare försök?
Ja men verkligen, kan tycka att det mentala är mkt nog än att behöva fysiskt också..
ja jag får nog fråga om det kan ha haft påverkan. även om det kanske egentligen inte är en anmärkningsvärd försämring. Tänker mer då jag trots allt har bra med blåsor på ultraljuden och ofta bättre respons på medicinen än andra med samma värden.
Tack!

Va intressant att ni också funderat på TESA!
Ajdå, nej inte lätt att vara förberedd på allt hela tiden. Hoppas det blir bra ändå
Nej jag har inte tagit melatonin tidigare tillfällen med rädsla att påverka mina sömnhormoner negativt efter 3,5 år med propavan pga utmattning och propavan, var rädd att påverka kroppens egna tillverkning negativt. Men tar nu denna omgång. Så får se om det kan göra ngn skillnad.