• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Nandez
    Tecum skrev 2023-11-27 16:53:37 följande:
    Undrar jag också? Han känns smörig och tillgjord när han strösslar med komplimanger och de förlorar liksom i värde när det blir för mycket.

Men som sagt, jag har hört  av tidigare deltagare hur TV4 jobbar i programmet så jag litar inte på det man ser.
    Tycker att dom tre grabbarna inte skiljer sig på den punkten
  • Nandez

Enligt tablån står det: Svartsjuka, tuffa val, nya utmaningar, kyssar och låg stämning. Allt händer i detta avsnitt

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-11-29 18:38:12 följande:

Enligt tablån står det: Svartsjuka, tuffa val, nya utmaningar, kyssar och låg stämning. Allt händer i detta avsnitt

Fattas bara att det inte är svartsjuka när flera andra vill ha Bonden....På nåt sätt är detta program ganska sjukt att göra så att folk blir svartsjuka.....Skulle aldrig söka mig i det programmet.
  • FtS70

Jag tror Erik får det svårare. Han hade ett tydligt övertag, tycktes det, men nu ser konkurrensen ut att hårdna.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-11-29 19:47:03 följande:
    Fattas bara att det inte är svartsjuka när flera andra vill ha Bonden....På nåt sätt är detta program ganska sjukt att göra så att folk blir svartsjuka.....Skulle aldrig söka mig i det programmet.
    Alla vet spelreglerna som dom alltid sett ut
  • Nandez
    FtS70 skrev 2023-11-29 19:49:43 följande:

Jag tror Erik får det svårare. Han hade ett tydligt övertag, tycktes det, men nu ser konkurrensen ut att hårdna.

Kan vara så
  • Nandez

Mimmi gillade inte Erik reaktion när hon skulle gå iväg med Jimmy tidigare

• molly50
    Nandez skrev 2023-11-29 20:04:51 följande:

Mimmi gillade inte Erik reaktion när hon skulle gå iväg med Jimmy tidigare

Jag förstår henne. Det hade inte jag heller gjort. Svartsjuka är ingen bra egenskap. 
Svar på tråden Bonde söker fru 2023