Inlägg från: Anonym (jury) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jury)

Är min fru otrogen?

Anonym (Orolig man) skrev 2023-11-16 14:08:30 följande:
    Är min fru otrogen?

Något som jag visste om sen innan är att hon har ett förflutet med sin chef, dom var inte ett par utan mer en KK-relation vad jag förstod det som. Och den här chefen har ett rykte att vara otroligt flörtig etc. Han är singel idag vad jag vet.
    Vi pratade om detta inför jobb-bytet och efteråt kände jag att det inte var några direkta konstigheter, jag litar på henne...Men inte på honom. 

Låter mer som att hon då hade nån slags affär med sin chef som hon föredrar att ge dig intrycket att det var en slags KK-relation. När hon senare går tillbaka till samma arbetsplats och samma flörtige chef är det ju högrisk att dom fortsätter sin affär eller i varje fall skapar mycket osäkerhet omkring vad dom håller på med.

Där borde du nog inte varit så naiv. Hon borde också kunnat se att det jobb-bytet inte var optimalt om hon ville bevara sin nya relation. Men hon lyckades tydligen manipulera dig till att tycka att det inte var några direkta konstigheter.

Nu när det uppenbart spårat ur och dom i någon form har återupptagit sin affär, så borde hon självmant byta jobb, istället för att tvinga dig till att fatta det beslutet och få rollen som den 'kontrollerande'. 

Finns tyvärr inte så mycket att bygga på.
Svar på tråden Är min fru otrogen?