• Anonym (Kvinnor vill moralisera)

Varför ska "happy ending" vara förbjudet?

Varför ska det vara olagligt att köpa "happy ending", allstå penismassage? 
    Det borde motsvara med andra situationer som det är lagligt, exempelvis att en läkare känner på en penis. 
    Det borde vara äckligare exempelvis när en läkare undersöker en patients analhål. 

Det är en stor skillnad mellan om någon person betalar för penetration/och eller oralsex. 

Det är förståeligt att det ska vara olagligt att köpa såna tjänster av om det är en minderårig person och om den personen är utsatt för människohandel. 
    Det känns som just vid "happy ending", handlar det mer om moral varför det ska vara olagligt att köpa det. 

Det verkar vara lagligt med slidmassage. Då rör ju också någon slidan för att de som köper det ska tycka det är skönt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-19 20:42
    Förtydliga, menar att det verkar vara lagligt att köpa slidmassage
  • Svar på tråden Varför ska "happy ending" vara förbjudet?
  • EpicF

Anonym (Lingam): Om man gång på gång läser men ändå inte förstår så är det något som är fel. Och då går det inte att hjälpa längre

• Anonym (Lingam)
    Gurksoppa skrev 2023-11-23 06:04:07 följande:
    nej vi förstår inte jämförelserna. Vad har det med något att göra att läkare och anställda inom vård omsorg gör saker som är vårdande och som av vissa empatilösa kan anse äckligt.

Vad har det med saken att göra? Vad har det med sexköp och happy ending att göra? Det hänger inte ihop. Så varför tas det ens upp i diskussionen? Är det orättvist att vissa människor behöver vård? eller va?

Vilka vi? Talar du för andra? EpicF  förstår det inte, hur kan det vara äckligt att göra en medicinsk undersökning frågar hon. då har man inte empati fr att andra kan tycka det äckligt med andras kroppar, i synnerhet andras bajshål, som allmänt anses som något äckligt. 

Det får du fråga den som drog upp analundersökningar, vad det har att göra, för jag har aldrig påstått att det har med sexköp att göra. 

• Anonym (Lingam)
    EpicF skrev 2023-11-23 10:01:00 följande:

Anonym (Lingam): Om man gång på gång läser men ändå inte förstår så är det något som är fel. Och då går det inte att hjälpa längre

Du frågade uttryckligen vad som är äckligt med det, hade du förstått andras upplevelse så hade du inte behövt ställa frågan. Hahaha, tror du att jag skulle behöva någon HJÄLP? Ifrån dig? Nej tack. 
  • EpicF
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-23 12:04:09 följande:
    Du frågade uttryckligen vad som är äckligt med det, hade du förstått andras upplevelse så hade du inte behövt ställa frågan. Hahaha, tror du att jag skulle behöva någon HJÄLP? Ifrån dig? Nej tack. 
    Då frågar jag igen. Vad är det som är äckligt med en medicinsk undersökning? En medicinsk undersökning. Ingeting annars. Utan just en medicinsk undersökning

Uppenbarligen så behöver du hjälp eftersom du fortfarande inte har förstått vad jag frågat om, och troligen inte heller kommer att första efter detta inlägget. 

Och nej, det är inte att vara empatilös av att fråga vad som är äckligt med en medicinsk undersökning. Ser du ordet medicinsk undersökning? MEDICINSK UNDERSÖKNING 

Och förövrigt så är det få personer som jobbar och utför ting de tycker är äckligt. 
  • Anonym (Hin håle)
    EpicF skrev 2023-11-23 12:55:57 följande:
    Då frågar jag igen. Vad är det som är äckligt med en medicinsk undersökning? En medicinsk undersökning. Ingeting annars. Utan just en medicinsk undersökning. 

Uppenbarligen så behöver du hjälp eftersom du fortfarande inte har förstått vad jag frågat om, och troligen inte heller kommer att första efter detta inlägget. 

Och nej, det är inte att vara empatilös av att fråga vad som är äckligt med en medicinsk undersökning. Ser du ordet medicinsk undersökning? MEDICINSK UNDERSÖKNING 

Och förövrigt så är det få personer som jobbar och utför ting de tycker är äckligt. 
    Magiskt, du får pris för årets inlägg. This made my day. 
  • Anonym (Lingam)
    EpicF skrev 2023-11-23 12:55:57 följande:
    Då frågar jag igen. Vad är det som är äckligt med en medicinsk undersökning? En medicinsk undersökning. Ingeting annars. Utan just en medicinsk undersökning. 

Svaret har redan framgått i mina inlägg, men jag kan förtydliga: ANALUNDERSÖKNINGAR ANSES AV MÅNGA ÄCKLIGT EFTERSOM DET HANDLAR OM ETT BAJSHÅL, DET HAR VARIT BAJS DÄR OCH MÅNGA FÖRKNIPPAR SAKER SOM HAR MED AVFÖRING ATT GÖRA SOM ÄCKLIGT.

Alla som har normal empati och sociala färdigheter förstår detta, och behöver inte ställa en sån fråga.
  • Gurksoppa
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-20 18:25:46 följande:
    De likheter som finns är väl att många skulle finna uppgiften motbjudande.
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-20 23:28:17 följande:
    Tror nog många skulle tycka det var jätteäckligt att peta i ett bajshål, förstår du verkligen inte det?
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-21 00:18:05 följande:

Nähä? Det är fortfarande jättemärkligt hur du inte kan förstå vad som är äckligt med det. Kroppsundersökningar ter sig för många jätteäckligt, tex folks tänder, fötter, underliv.

Anonym (Lingam) skrev 2023-11-21 14:29:02 följande:
    Att det ör ett bajshål, och saker som det varit bajs i äcklar människor. Är det så svårt för dig att förstå det? Har du så dåligt med empati för andra människor , att du verkligen måste fråga, du kan inte tänka dig in i andras känslor?
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-23 12:02:08 följande:

Vilka vi? Talar du för andra? EpicF  förstår det inte, hur kan det vara äckligt att göra en medicinsk undersökning frågar hon. då har man inte empati fr att andra kan tycka det äckligt med andras kroppar, i synnerhet andras bajshål, som allmänt anses som något äckligt. 

Det får du fråga den som drog upp analundersökningar, vad det har att göra, för jag har aldrig påstått att det har med sexköp att göra. 

Det är inte du som skrivit här ovan då? Så vad har medicinska undersökningar med happy ending att göra? 
  • Meddelande borttaget
  • EpicF

Anonym (Lingam):  Märkligt att du fortfarande inte förstår vad jag frågade. 

Jaja, finna tydligen dem som inte förstår trots att de får det in med tesked. Känner empati och sorg för de personer. 

• Anonym (Lingam)
    Gurksoppa skrev 2023-11-23 13:55:07 följande:
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-20 23:28:17 följande:
    Tror nog många skulle tycka det var jätteäckligt att peta i ett bajshål, förstår du verkligen inte det?
    Anonym (Lingam) skrev 2023-11-21 14:29:02 följande:
    Att det ör ett bajshål, och saker som det varit bajs i äcklar människor. Är det så svårt för dig att förstå det? Har du så dåligt med empati för andra människor , att du verkligen måste fråga, du kan inte tänka dig in i andras känslor?

Det är inte du som skrivit här ovan då? Så vad har medicinska undersökningar med happy ending att göra? 
    Därför att jag svarade en person som frågade vad som är äckligt med det, det var inte jag som drog upp det och jag har aldrig påstått att det har med happy ending att göra. Men vad vet jag, massörskan kanske stoppar in ett finger i analen också under runken.
Svar på tråden Varför ska "happy ending" vara förbjudet?