Osäker på vem som är pappan
Du är högst olämplig som mamma jag hoppas du gör abort, lämnar din stackars kille och slutar kalla killens tjej du låg med för vän. Vidriga människa hur kan du leva med dig själv?
Du är högst olämplig som mamma jag hoppas du gör abort, lämnar din stackars kille och slutar kalla killens tjej du låg med för vän. Vidriga människa hur kan du leva med dig själv?
Straff? Konsekvenser kallas de. Jag hade då aldrig velat ha dig som partner, vän ELLER mamma.
Bara ditt sätt att resonera att DU ska slippa undan jobbigheter men kan leva så iskallt med dig själv det du gjort är på så många plan fel.
Och abort är inget äckligt eller fel utan Faktiskt i din situation typ de enda du kan göra för att inte va fullt egoistisk men så vettig verkar du långt ifrån vara.
Usch för dig , hoppas din partner och vän får reda på vad du är för människa egentligen. Så kan du stå där med ditt barn och va en ?bra? mamma isåfall då.
Att du hellre ljuger och klarar att att leva med så många olika lögner mot så många olika personer som du ska möta varje dag och som står dig närmast, samtidigt försvara sig varför och själv inte vilja ha jobbiga konsekvenser är verkligen ett beteende som är närmast narcissistiskt och du tror du kommer va en bra mamma med värderingarna du har inpräntade som du inte ens tar ansvar för.
Tror din partner och vän skulle hålla med oss alla som du tycker är äckliga för att vi tycker du är vidrig
Fråga din man vad han tycker och din vän. Men du vet ju nånstans redan att dom skulle hålla med oss för annars hade du inte varit rädd för konsekvenser.
sjuk du är. Sök hjälp Och gör abort och lämna din stackars man och vän.
Om du inte är ett troll så är du en ytterst obehagligt människa minst sagt.
Om du intr tar ansvar och åtminstone berättar så hoppas jag du gör abort och gör du inget av det så förhoppningsvis för du missfall. Inget barn ska behöva komma till den tillvaron du satt er i. Skäms på dig.
Exakt du försöker komma undan konsekvenser för ditt beteende. Och det skadar många andra va du än intalar dig att du inte vill göra dom ledsna. Du har redan svikit dom vad är det du inte fattar! Känner inte inte dig tack och lov men tillräckligt av de du skrivit för att förstå vilka kassa värderingar du har.
Stackars stackars din man och vän. Du förtjänar som sagt varenda konsekvens du kan få av det här. Varför anser du att du inte gör det? Du har ju svaret själv på hur dom skulle känna inför de du gjort. Om du inte ens kan ta ansvar för det hur fan kan du anse att du ska ha ansvar för ett barn?
Du är ju helt sjuk? du är otrogen flera gånger, både nykter och onykter, med din VÄNS kille, vill inte använda skydd eller prevmedel när du är otrogen, blir med barn och nu vill du inte ta konsekvenserna för det utan leva med ditt misstag hela livet. Klarar man av att se sitt barn resten av livet och inte ens ha tagit reda på vem pappan är, dessutom de den mannen ögonen och ljuga något så ofantligt som du gör. Då är man inget inget inget annat än egoist. Du sätter dig själv före ditt barn, före något annat. du är en fet otrogen lögnare som inte borde få ha barn. Du vet ju uppenbarligen inte ens vad ansvar är. Du vet uppenbarligen INTE det bästa för ditt barn. Du bryr dig bara om de bästa för dig.
Hur okapabel du är att ens ta till dig något nån skriver.
Usch.
noga och noga var det väl inte. Vi bokade hotell samma dag som vi strulade och jag tänkte nog inte alls, kanske med rumpan isåfall.
Jag vet att det är svinigt och jag känner att jagr det just nu.
Jag är i vecka 14 och har legat med båda killarna ibland samma dag/kväll så hur ska jag veta Vem som är pappan menar du?
V 14 eller 24?
usch samma kväll också, hur HUR kan man ens gå till sin partner och låtsas som ingenting? Hur brutalt iskall kan man vara? Obehagligt.
Skulle med hundra procent säkerhet inte svida lika mycket som ditt svek skulle svida för han. Skillnaden hade varit att du gjort dig förtjänt av det och de har inte han.
Att han dessutom berättat för dig vad som först han innan och du gör samma sak fast värre, är sån låg nivå att de finns inte ord.
De enda du kan göra rätt i de här läget som är fel, är att ta dina konsekvenser och de vill du ju inte.
Jag skulle inte sätta mig i den sitsen. Det är så många mer steg i de här än en otrohet bara.
Jag skulle inte vara otrogen. Jag skulle ännu mindre kunna göra så mot både min vän och min kille samtidigt. Ännu mindre upprepade gånger. Ännu mindre gå hem sen och ligga med min kille och leva som ingenting. Ännu mindre behålla ett barn i det där läget också.
Så det blir liksom helt omöjligt att ens föreställa mig för nej jag skulle aldrig klara av att ta mig så långt i det du satt dig i, jag skulle nallat ut för längesen och inte kunnat hålla minen inför min partner. Jag hade behövt ta konsekvenserna för mitt eget handlande. För jag hade inte kunnat ta konsekvensen att leva i en lögn resten av mitt liv. Dessutom inte mot så många inblandade. Tror vilken vettig människa som hels, till å med du ts, skulle bli knäpp förr eller senare. Förstå att ditt barn, förhoppningsvis kommer leva resten av ditt liv, du kanske har svårt att sätta dig in i det nu innan barnet är fött men att ljuga för sitt barn och leva med pappan tror jag inte du kommer palla med Utan att bli psykiskt sjuk och De ändå kommer komma fram
Okej men känner du så då kommer de bara vara en tidsfråga innan han märker att något är fel. Alternativt att du tillslut mör så dåligt att det verklgien inte går mer.
lämna själv då så slipper du ens berätta för han ??