• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 13:49:52 följande:
    Du skyddar INGEN utom dig själv!! De behandlar ALLA andra som SKIT i detta, både sambo, vän, knull och barn.

Hur långt gången är du? Fri abort till vecka 18, ta chansen om du kan!

Eh, jag behandlar mig själv som skitockså. Jag tycker inget gott om mig alls, rabbla inombords hela tiden att jag feg, äcklig,svin och en lögnare hela tiden. Hur tror du det känns?

jag är i vecka 24

• Moa22
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-21 13:52:24 följande:
    Men du är ju det?

Du sätter alltså ditt ego över ditt barns hälsa. Det är en otroligt osmickrande egenskap hos en mamma.

Jag är ett sv8n och behandlar mig själv som det också. Då behöver ingen annan göra det ytterligare

jag är en skithög som jag får leva med

• Anonym (Qwa)

Fan vad äckligt, hoppas att han slänger ut dig på gatan med din och hans kompis skit unge. 

• Anonym (Suck)
    Moa22 skrev 2023-11-21 14:22:48 följande:

Jag är ett sv8n och behandlar mig själv som det också. Då behöver ingen annan göra det ytterligare

Du är som sagt alltså egoist och sätter dig själv över ditt barns rätt till sin historia och sjukdomshistoria.
  • Anonym (Judge Anderson)
    Moa22 skrev 2023-11-21 14:04:45 följande:
    Tänk om min sambo kommer på mig?
    Är han alltid hemma och bevakar sin hårborste/kam/kudde 24/7?

Tror inte det.

Svaren brukar ges digitalt idag så det blir ju bara mail om att det är klart och ett inlogg nånstans.
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:50:55 följande:
    Man behöver inte skylta med att man är ett svin? 
    Han var inget svin. Han var en bra kille. 
  • Anonym (Gbg)

Man är inget svin för man är ärlig om otrohet. 

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 14:07:12 följande:
    Jag är inget luder 
    Så du har kollat dig då? Man behöver inte vara ett luder för att råka få en könssjukdom.
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 14:16:49 följande:
    På samma sätt som jag tycker om mig själv just nu. Jag känner mig som ett kräk, jag äcklas av mig själv att jag ljuger och är ett svin. När jag ser mig själv i spegeln så ser jag bara ett svin som ljuger. Hur tror du det känns att se sig som det själv varje dag? Att känna sig som ett äckel men som känner sig så otroligt feg som inte vågar ta konsekvenser? 

Jag vet att jag är en skithög och detta kommer jag få leva med. när min sambo säger att jag är det bästa som har hänt honom, så känner jag mig som det största svinet man kan vara. Men jag vågar och vill inte se han ledsen, det är bättre att jag känner mig som ett äckel i hela mitt liv. Tro mig jag skäms
    Fast om du nu skäms, varför tycker du att snubben jag träffade är ett svin som berättade och var ärlig om att han varit otrogen? Du visar ju bara vad du egentligen tycker. Du tycker inte man ska berätta sånt. 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 14:22:48 följande:

Men ditt barn då? Det skiter du också i?
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan