• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (Äckel) skrev 2023-11-20 23:58:39 följande:

Vilket jävla äckel du är verkar vara. Hoppas du blir påkommen.

Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätt att kalla mig för äckel 
  • Moa22
    Anonym (Gunnar) skrev 2023-11-21 00:00:13 följande:

Om barnet kommer ut med svans då? Jag menar det är ärftligt

Va?
  • Anonym (Malin)

Det är ju bara en myt att bebisar i början liknar pappan.
    Lika bra att du är ärlig från början, för sanningen kommer fram förr eller senare.
     Ditt barn kan mycket väl vända dig ryggen helt när hen får reda på att du ljugit om vem som är dess pappa.
    Du får helt enkelt ta konsekvenserna för dina handlingar nu! 
      Allt annat är fegt och det kommer slå tillbaka på dig mångdubbelt när du minst anar det...

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-20 22:53:33 följande:
    Fegheten kommer in, så det är nog det bästa. Jag älskar min sambo och min vän betyder mycket
    Skit heller. Då gör man inte så mkt någon. Först vara otrogen och sen dessutom ljuga om det vilket är ännu värre. Stackars barn dessutom. Hoppas det kommer fram. Usch.
  • Anonym (iskall)

Nej, men det bästa är väl att leva i en lögn...och inte säga ett ljud..Var iskall, bara..

Om du ändå inte tänkt att fortsätta ligga med den andra så spelar det väl ingen större roll. annat än för barnet, som kanske vill veta om inte din sambo är pappan?

Men om du kan hålla dig helt iskall så kommer det nog gå bra ändå..

• Anonym (J2)
    Fegheten kommer in, så det är nog det bästa. Jag älskar min sambo och min vän betyder mycket
    Nej, du älskar inte din sambo!! Då ligger man inte med någon annan. Du älskar nog dig själv, men inte din sambo. Berätta och stå för vad du gjort och ta konsekvenserna
  • Anonym (Carinata)

Ja du?! Så många fel det kan bli. Otrogen med din killes vän. Inte bara en gång utan flera. Där har vi första felet. Sedan klanta till det och bli gravid och som grädde på moset inte upptäcka det inrid heller. Du kan fan ha det. Stackars stackars bebis. 

Så NU sitter du och är nervös. Det är så dags då. Ingen ånger eller insikt första gången du var otrogen. Nej du fortsätter. Hur tänkte kompisen som satt på dig då? Snyggt jobbat. Kom inte och säg något om tradiga kondomer, glömda p-piller och annat skit. Ni hade inte ens vett att skydda er. Vilket jävla pack ni är. 

• Anonym (M)

Ja du TS, är du säker på att din väns kille inte berättat för din vän? Och din vän och hennes kille lägger ihop ett plus ett och får det till två? Folk är inte dumma, vet du. 

Det löser sig nog per automatik när de inblandade börjar undra. 

• Anonym (Fyfan)

Du är högst olämplig som mamma jag hoppas du gör abort, lämnar din stackars kille och slutar kalla killens tjej du låg med för vän. Vidriga människa hur kan du leva med dig själv? 

• Anonym (Hur?)
    Hur kan du säga att din vän betyder mycket när du haft sex (mer än en gång) med hennes kille? 

Om du älskar din sambo eller ej tänker jag inte ens lägga mig i. 
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan