Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 22:50:33 följande:
Jag skulle inte sätta mig i den sitsen. Det är så många mer steg i de här än en otrohet bara.
Jag skulle inte vara otrogen. Jag skulle ännu mindre kunna göra så mot både min vän och min kille samtidigt. Ännu mindre upprepade gånger. Ännu mindre gå hem sen och ligga med min kille och leva som ingenting. Ännu mindre behålla ett barn i det där läget också.
Så det blir liksom helt omöjligt att ens föreställa mig för nej jag skulle aldrig klara av att ta mig så långt i det du satt dig i, jag skulle nallat ut för längesen och inte kunnat hålla minen inför min partner. Jag hade behövt ta konsekvenserna för mitt eget handlande. För jag hade inte kunnat ta konsekvensen att leva i en lögn resten av mitt liv. Dessutom inte mot så många inblandade. Tror vilken vettig människa som hels, till å med du ts, skulle bli knäpp förr eller senare. Förstå att ditt barn, förhoppningsvis kommer leva resten av ditt liv, du kanske har svårt att sätta dig in i det nu innan barnet är fött men att ljuga för sitt barn och leva med pappan tror jag inte du kommer palla med Utan att bli psykiskt sjuk och De ändå kommer komma fram
Nej, jag är långt ifrån perfekt och jag har gjort mitt livs största misstag. Jag menar det verkligen och om jag jag var säker på att min sambo skulle förlåta mig så kanske. Men jag är helt säker. Han slänger ut mig med huvudet före och även berättar vilket äckel han tycker jag är och Mumin vän skulle exakt göra likadant. skulle inte palla att dom behandlade mig så hårt och samtidigt kalla mig elaka saker.
Jag är inte stolt över mig själv och jag själv behandlar mig som jag kanske förtjänar. Spelar ingen roll hur du. jag har gjort mig när jag kollar i spegeln ser jag bara en feg, äcklig lögnare och detta kommer jag leva i tysthet.