• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (M) skrev 2023-11-21 07:48:46 följande:

Ja du TS, är du säker på att din väns kille inte berättat för din vän? Och din vän och hennes kille lägger ihop ett plus ett och får det till två? Folk är inte dumma, vet du. 

Det löser sig nog per automatik när de inblandade börjar undra. 

Min vän kommer inte få veta och jag få väl ljuga för killen om han frågar
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 08:53:14 följande:

Du är högst olämplig som mamma jag hoppas du gör abort, lämnar din stackars kille och slutar kalla killens tjej du låg med för vän. Vidriga människa hur kan du leva med dig själv? 

Hur kan du vara så äcklig och uttala dig så att jag är olämplig samt att jag ska göra abort mm? Förstår du inte att du är äckligt elak?
  • Moa22
    Anonym (Hur?) skrev 2023-11-21 09:55:30 följande:
    Hur kan du säga att din vän betyder mycket när du haft sex (mer än en gång) med hennes kille? 

Om du älskar din sambo eller ej tänker jag inte ens lägga mig i. 
    Jag är stolt över mig själv men min vän kommer tycka att man är äcklig mm om hon får veta och förmodligen inte vilja veta mig om hon får veta. Så därför ljuger jag
  • Anonym (Fyfan)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:24:52 följande:
    Om jag berättar sanningen nu så kommer min sambo kasta ut mig och vågar inte ens veta vad min vän gör. Killen som jag har haft sex med älskar också sin sambo och han kan också bli straffad över det här.  Jag kanske är lite feg men då får jag vara det då
    Hört talas om konsekvenser du självgoda människa? Fy jag säger det igen, du borde inte få bli mamma och du förtjänar alla konsekvenser du förhoppningsvis får. 
  • Moa22
    Anonym (Äckel) skrev 2023-11-21 11:13:11 följande:
    Jag behöver inte känna dig för att märka att du är ett stort äckel. Jag är nog inte ensam om att tycka att du är ett äckel och naturligtvis killen du hade sex med är också ett äckel. Men tyvärr tar du priset som det största äcklet eftersom du fegar och döljer det på det här sättet.

Jag tror dessutom att fler här tycker att du är ett äckel. Ska vi fråga?
    Nu är du väldigt barnslig
  • Core

Misstänker trolleri här, men ändå.

Idag börjar otroligt många gamla otroheter uppdagas pga så många som gör DNA test för att man är nyfiken på sitt ursprung. Gå in på exempelvis Reddit , och läs hur tusen och åter tusentals familjer raseras över en dag.

Sen är det inte ovanligt att den felaktiga fadern, eller den andre fattar misstankar man inte luftar, men gör det nått år in i framtiden. Då dras allt upp när skiten träffat fläkten på något annat vis

Så om det är sant, och du eventuellt skulle kunna komma undan just nu, gör dig själv en tjänst och gå inte med det här bagaget resten av ditt liv, den där skiten kommer att äta upp dig inifrån.

• Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:32:49 följande:
    Nej, tvärtom.
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:29:31 följande:
    Vad vet du om vem jag älskar eller inte? Jag råkade göra misstag som alla andra kan göra. Men att berätta sanningen sårar bara han jag älskar och min vän

Misstag? HAHAHAHAHHA
    Vaddå tvärtom? Ja, ett misstag
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:33:26 följande:

Lägg av, du råkade inte direkt hoppa på en annan kille.

Aja du förstår väl någon gång att det inte är rätt att ljuga förhoppningsvis.

Det var inte planerat. Jag gillar inte att ljuga men man måste ibland för skydda dom man älskar 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:34:05 följande:
    Nej det sårar MER att ljuga!
    Du, jag känner mig som äcklig och jag är inte stolt över att ljuga. Men det dom inte vet har dom inte ont av
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 11:36:38 följande:
    Och det stackars barnet som du så egoistiskt tänkt sätta till världen, hen skiter du fullständigt i?!
     nej, hen kommer bli älskad oavsett 
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan