Inlägg från: Silverjenny |Visa alla inlägg
  • Silverjenny

Otrogen med sambos bättre vän

Hur kan hon vara svart om hon har vita föräldrar?

• Silverjenny

Först och främst måste du berätta för din sambo så att ni båda två får samma möjlighet att utvärdera ert förhållande och besluta om ni vill stanna hos varandra.

Om du och sambon bestämmer er för att separera (eller hon kastar ut dig, eller du lämnar henne) så är nästa fråga om du ska inleda en relation med den här svarta tjejen med vita föräldrar (jag är väldigt nyfiken på denna fetisch du har för svarta kvinnor med vita föräldrar - det kan verkligen inte vara enkelt att uppfylla så jag förstår om du är euforisk som hittat ett exemplar!

• Silverjenny
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-27 15:39:39 följande:
    Kanske formulerade mig fel i trådstarten och blandade in vita föräldrar 
    Svart men lever som svensk (traditioner) ingen förortstjej med annan tro o liknade.

Lutar stark åt att jag kommer snart bli singel, känner mig som ett svin.
    Men hade ni känt henne så hade ni förstått mig bättre, då detta är en toppen tjej 
    och trodde aldrig att hon skulle ha känslor för mig (haft det ett bra tag) 
    Precis som jag misstänkte då. Du är en svennebanan som gillar svarta tjejer i p-filmer men skräms av svarta i verkligheten, får jag gissa att du bor i ett litet samhälle norrut i landet?
  • Silverjenny
    Ascendere skrev 2023-11-28 11:26:40 följande:
    Kom du ihåg att berätta för dina föräldrar att hon var mörk? Då kanske de förstått bättre varför du gjorde som du gjorde. 
    Men vita föräldrar, viktigt!
  • Silverjenny
    molly50 skrev 2023-11-29 10:23:42 följande:
    Förhållanden som börjar med otrohet har ju en tendens att spricka också.

Vad finns det mer att säga till ditt ex egentligen?
    Hon vet ju läget nu så varför strö mer salt i såren?
    Det är min erfarenhet också, det är mycket få som håller. Delvis för att det är större risk kanske att en otrogen kommer vara otrogen igen, men mer tror jag för att man inleder relationen med skuldkänslor och lögner. Gräl med exen, påtryckningar från omgivningen, som i det här fallet när hela bekantskapskretsen kommer att tvingas välja sida, då de otrogna får stå med skammen och försvara sig. Det är svårt att få ett förhållande att utvecklas väl med de förutsättningarna.
  • Silverjenny
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-12-22 09:54:31 följande:
    Jo det är alldeles toppen, gud vad jag älskar denna kvinna  // Skrattande
    Och kan tillägga att dom har börjat prata med varandra lite lätt, men inte mycket 

Men vi får se till nyår ev ska vi på samma fest till gemensam polare, har inte bestämt oss än angående detta.
    Vad härligt, stort grattis till er och lycka till!
    Ta det lugnt och försiktigt och visa stor hänsyn till ditt ex känslor så ska det nog gå bra.

Undvik att pussas och kramas på festen om ditt ex är där. Även om hon accepterar er kärlek och att du valde den andra tjejen så kommer det att göra väldigt ont att se er tillsammans, och så alkohol på det så finns risk att det blir gråt och bråk. Så ta det försiktigt, försök umgås som kompisar ni tre och håll det lite neutralt mellan dig och nya kärleken. I alla fall såhär i början när det fortfarande är helt färskt.

Kram och gott nytt år!
  • Silverjenny

Förresten om ni kan välja så kanske gå på en annan fest än exet just på nyårsafton..? Av någon anledning brukar just nyår kunna sluta i katastrof om det finns minsta anledning. Alla är fulla osv.

Och du och nya kärleken vill nog kunna kyssas på tolvslaget och önska nytt år tillsammans utan att behöva tänka på om exet är där och ser på...

Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän