Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Otrogen med sambos bättre vän

Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-26 11:30:37 följande:

Hon är svart (vita föräldrar) och detta gör det lite speciellt då det är nåt jag har drömt om i många år långt innan jag träffade min sambo

haha fullkomligt älskar hur du använder hennes hudfärg som ursäkt för att  knulla din sambos kompis, snyggt!! Skrattande 
    Har läst många dåliga bortförklaringar till otrohet på Familjeliv genom åren men just denna är ny tror jag 👍
  • Ascendere
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Men hur blev det med trekanten? 
  • Ascendere
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Kom du ihåg att berätta för dina föräldrar att hon var mörk? Då kanske de förstått bättre varför du gjorde som du gjorde. 
  • Ascendere
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-29 08:16:12 följande:
    Är väl självklart att jag tycker att jag har gjort fel, men gjort är gjort 

Kanske fel att säga men jag är lycklig har aldrig känt mig så här nyförälskad
    Och samtidigt sån ångest vad jag har gjort mot mitt ex

Jag kommer åka hem idag och prata lite med ex 
    Låter som du är en person som har lätt för att bli kär och även lätt för att blanda ihop kärlek med förälskelse.
    Jag menar inget negativt med det, jag är själv likadan, men man måste lära sig hantera det på ett bra sätt annars riskerar man att det ger en stora problem i livet. 
    Har själv gått i den fällan och det kan verkligen kosta, både ekonomiskt och mentalt. 
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän