Inlägg från: Anonym (Bocken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bocken)

Otrogen med sambos bättre vän

Försök få till en trekant med båda!

Be den svarta tjejen prata med din sambo och säga att hon skulle vilja vara med någon gång. Behöver inte säga att ni tjuvstartat lite tidigare.

Stor chans att det lyckas. Du har inget att förlora men massor att vinna.

Finns inget bättre än en trekant med en vit och en svart tjej, särskilt om den vita tjejen är blondin.

• Anonym (Bocken)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Vänta några dagar tills hon har lugnat ner sig lite. 

Även om det tar slut så är det inte omöjligt att få till en trekant. Då är det inga känslor inblandade längre, vilket kan vara en fördel. Det är ju inte ovanligt att folk har sitt ex som kk tills de hittar någon ny så här kan du ha ett window of opportunity att få till träffar med båda tjejerna.
  • Anonym (Bocken)
    molly50 skrev 2023-11-28 12:21:28 följande:
    Tror du att det bara tar några dagar att komma över ett sådant svek?
    Och vad får dig att tro att TS ex skulle vilja ligga med honom och sin väninna igen efter hur de har behandlat henne?
    Alla tänker inte med det de har mellan benen. 
    Det kan ta lite längre för en del, medan andra snabbt går vidare i livet utan att älta det hela.

TS sambo lär väl inte vilja leva sitt liv i celibat utan kommer bli sugen på sex igen, troligen inom en vecka. Det är då TS har en bra chans att komma med sitt erbjudande. 

För sambon kan det kännas lättare med en trekant än att de träffas själva för sex. Då blir det ingen diskussion om de är ihop igen, utan det är mer uppenbart att det bara handlar om sex. Det är kul att ha trekant med en polare så varför inte, särskilt på en mysfredag med lite gott dricka. Skulle gissa att det är 75% chans att TS har fått doppa innan nästa helg är slut, om han sköter sina kort rätt.
  • Anonym (Bocken)
    molly50 skrev 2023-11-28 12:42:26 följande:
    Jag antar att du aldrig har blivit bedragen?
    Och har du det så kan du inte bry dig särskilt mycket om det.
    För de flesta så tar det betydligt längre tid än en vecka innan man börjar tänka på sex igen.
    I synnerhet när otroheten har skett med någon som står en nära.
    Som sagt så tänker inte alla med könet,som du verkar göra.
    Har blivit utsatt för otrohet så jag vet vad det handlar om. Beror mycket på hur länge man varit ihop och vilka känslor som är inblandade. 

Hade jag "bara" varit sambo och ej haft gemensamma barn hade jag fortsatt att knulla henne medans jag letade ny tjej. 
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-11-28 15:29:40 följande:
    Men va? Kvittar väl om man har barn eller inte, du fattar väl att du sårar tjejen? Usch 
    Hänger inte med, är det jag som sårar tjejen om jag fortsätter att knulla henne trots att hon har varit otrogen?

För mig är det skillnad om man har barn, hur lätt man lämnar en relation.
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän