Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Otrogen med sambos bättre vän

Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-26 16:39:52 följande:

Hon säger att hon har känslor för mig, men ja hon kan flörta med andra. Men hon har sagt under dagen nu att hon aldrig skulle ligga med nån väns pojkvän bara för skojs skull och gjorde för hon har känslor men tycker själv att de är dumt att vi hamnade där vi hamnade.
    Och att hon kunde skött det snyggare 

Vi har bestämt att vi ska ses på tisdag för att prata och inte ta allt genom text.

Ja sen är det dumt att dumpa å gå till henne, ingen kommer se det på ett possessivt sett så långt fattar jag
    och deras vänskap kommer inte finnas kvar

Hon har sagt (sen om håller de) att om jag dumpar så väntar hon på mig.
    Men vill jag ha henne? ja hon är vacker härligt personlighet känt henne sen jag träffade min sambo 

Fan vad allt är knas , få se vad som händer på tisdag 
    jag är kluven 

Men lägg av, du har redan valt den nya. Du har ju legat med henne. låt din stackars tjej hitta en bättre kille istället som inte är otrogen mot henne ,

Gör slut med den du har innan du dippar en ny. Tips. 
  • Anonym (Jessica)

Hoppas tråden är fejk.

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-27 15:39:39 följande:
    Kanske formulerade mig fel i trådstarten och blandade in vita föräldrar 
    Svart men lever som svensk (traditioner) ingen förortstjej med annan tro o liknade.

Lutar stark åt att jag kommer snart bli singel, känner mig som ett svin.
    Men hade ni känt henne så hade ni förstått mig bättre, då detta är en toppen tjej 
    och trodde aldrig att hon skulle ha känslor för mig (haft det ett bra tag) 
    Bra du iallafall känner dig dum. Ja, dumpa henne nu. Det är synd om henne. Sen borde du vara själv tills du kommit på vad du vill och inte ens röra någon under tiden. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-27 15:04:23 följande:

Vet inte vad jag ska svara er tyvärr, min känsla är att man pratar ut om misstag/möjligheter mellan fyra ögon 

Tyck vad ni vill men ska träffa henne i morgon och nej att ha sex med henne igen är ett stort NEJ 

Nej alla ni tre borde snacka däremot. Hoppas skiten kommer fram. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Äntligen någon som iallafall står för vad den gjort. Bra av dig.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-28 14:43:05 följande:
    Har blivit utsatt för otrohet så jag vet vad det handlar om. Beror mycket på hur länge man varit ihop och vilka känslor som är inblandade. 

Hade jag "bara" varit sambo och ej haft gemensamma barn hade jag fortsatt att knulla henne medans jag letade ny tjej. 
    Men va? Kvittar väl om man har barn eller inte, du fattar väl att du sårar tjejen? Usch 
  • Anonym (Jessica)

Men visst, vissa som varit utsatta för otroheter blir väl likadana själva istället 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-28 16:24:49 följande:
    Hänger inte med, är det jag som sårar tjejen om jag fortsätter att knulla henne trots att hon har varit otrogen?

För mig är det skillnad om man har barn, hur lätt man lämnar en relation.
    Om man har drt dåligt kan man ju inte stanna bara för man har barn. Då lär man barnen hur kärlek ska vara, falskt. 
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän