• Anonym (Svårt dilemma)

Otrogen med sambos bättre vän

Hej 

I fredags hamnade jag i sängen med sambos bättre vän, vi hade otroligt bra sex (om man får säga så)

under gårdagen har vi haft kontakt och pratat och framkom att hon har haft känslor för mig en längre stund.
    Och hon vill ses igen och jag väl inga problem med det då hon är nåt speciellt 

Hon är svart (vita föräldrar) och detta gör det lite speciellt då det är nåt jag har drömt om i många år långt innan jag träffade min sambo (varit ihop i 4år) och sambos snart i år.
    Så när hon började flörta med mig i fredags så var det underbart och tankarna om min sambo fanns inte , lite ånger fanns självklare när jag vaknade igår 

Vad göra ? Vill träffa henne 
    Tankarna går i hundra

• Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän
  • Anonym (bisarrt)
    Anonym (cupido) skrev 2023-11-27 16:18:00 följande:
    Jag är ledsen att behöva vara den som säger det, men bli gärna singel men räkna inte med att hon står där och väntar på dig.

Hon har ju redan lyckats vinna trofén , en väninnas pojkvän, men varför skulle hon vara intresserad i dig som singel när det finns så många andra singlar här i världen?

Kanske också lite fördomsfullt av mig men adopterade har ofta identitetsproblem och psykiska issues som omgivningen ofta inte ser. I detta fall verkar det vara rätt så befogat att vara skeptisk omkring hur lämplig hon är som partner.
    I så fall är väl TS adopterad han med för han verkar ju inte vara speciellt frisk i skallen han heller... så din fördomsfulla "teori" suger donkeyballs.
  • Anonym (Bocken)

Försök få till en trekant med båda!

Be den svarta tjejen prata med din sambo och säga att hon skulle vilja vara med någon gång. Behöver inte säga att ni tjuvstartat lite tidigare.

Stor chans att det lyckas. Du har inget att förlora men massor att vinna.

Finns inget bättre än en trekant med en vit och en svart tjej, särskilt om den vita tjejen är blondin.

• Anonym (bisarrt)
    Ascendere skrev 2023-11-27 16:18:45 följande:
    haha fullkomligt älskar hur du använder hennes hudfärg som ursäkt för att  knulla din sambos kompis, snyggt!! Skrattande 
    Har läst många dåliga bortförklaringar till otrohet på Familjeliv genom åren men just denna är ny tror jag 👍
    Haha, ja verkligen, det råder inte brist på kreativitet när det gäller att hitta på dåliga ursäkter och TS verkar vara på elitnivå.

Ta bara hans härliga:
    "min känsla är att man pratar ut om misstag/möjligheter mellan fyra ögon"

Låter ju skitfint, får honom att framstå som en helylle kille som minsann står för sina misstag och inte bara gräver ner dem som en ryggradslös amöba... men hans sambo behöver de tydligen inte alls vara "hederliga" med Tomte
  • Anonym (Anonym man)
    Anonym (Bocken) skrev 2023-11-27 17:35:04 följande:

Försök få till en trekant med båda!

Be den svarta tjejen prata med din sambo och säga att hon skulle vilja vara med någon gång. Behöver inte säga att ni tjuvstartat lite tidigare.

Stor chans att det lyckas. Du har inget att förlora men massor att vinna.

Finns inget bättre än en trekant med en vit och en svart tjej, särskilt om den vita tjejen är blondin.

Någon som tänker konstruktivt
  • molly50
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-27 15:39:39 följande:
    Kanske formulerade mig fel i trådstarten och blandade in vita föräldrar 
    Svart men lever som svensk (traditioner) ingen förortstjej med annan tro o liknade.

Lutar stark åt att jag kommer snart bli singel, känner mig som ett svin.
    Men hade ni känt henne så hade ni förstått mig bättre, då detta är en toppen tjej 
    och trodde aldrig att hon skulle ha känslor för mig (haft det ett bra tag) 
    Det är nog bra om du lämnar din sambo,för hon förtjänar bättre.
    Men glöm inte att vara ärlig om vad du har gjort.
    Ärlighet varar längst.
    Och om du väljer att bli ihop med din sambos väninna så måste du ju vara ärlig förr eller senare,i alla fall då din sambo lär få reda på det.

En toppentjej som ligger med sin bästa väns sambo?
    Nja,jag håller inte med.
    En toppentjej ligger inte med andras pojkvänner.
    I synnerhet inte sina vänners.
  • Anonym (S)

Och sen vaknade du upp till ditt jävla trista liv, när du drömt klart?

• Anonym (Inte konstigt)
    Silverjenny skrev 2023-11-27 15:58:53 följande:
    Precis som jag misstänkte då. Du är en svennebanan som gillar svarta tjejer i p-filmer men skräms av svarta i verkligheten, får jag gissa att du bor i ett litet samhälle norrut i landet?
    Fast just detta är väl inte så konstigt? Att han tänder på svarta tjejer, men inte vill ha de problem som skulle komma med en somalisk tjej (de flesta svarta tjejer i Sverige är ju somaliskor). De har en väsensskild religion som dessutom bestämmer det mesta i deras liv, nästan alla är omskurna vilket skapar problem vid sex, barnafödande och ibland till och med vid urinering, de måste gifta sig innan de får ha sex... TS skulle till och med kunna bli mördad av tjejens bröder och kusiner, om han skulle förföra en somaliska utan tanke på äktenskap. 
  • Anonym (Elisa)

Varför frågar du vad du bör göra?

Har du inte så pass mycket vett själv innanför pannbenet att du kan räkna ut vad du borde göra?

Nej antagligen inte för då skulle du ju inte ens följt din "dröm" om att få ligga med en svart tjej som dessutom var din sambos bästa vän..

Ja, men din nya, hon låter ju som ett riktigt kap, som du kan bygga en framtid med. Som du kan gifta dig med...Hon framstår som en trevlig och väldigt väldigt pålitlig människa..

Men å andra sidan kan hon svika sin bästa kompis så kommer hon inte ha ngr som helst problem med att svika o skita i dig när hon har tröttnat på dig!

• Anonym (Svårt dilemma)

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

• Ascendere
    Anonym (Svårt dilemma) skrev 2023-11-28 11:21:53 följande:

Till er alla hatare Skäms Vet att vi har gjort fel och tog modet i går kväll och berättade. Togs inte bra och som är förväntat blev jag utkastad, sov hon mina föräldrar i natt som tyckte att jag var dum i huvudet.

Nu loggar jag ut

Men hur blev det med trekanten? 
Svar på tråden Otrogen med sambos bättre vän